Cartofi dulci prajiti

dscn4310c.jpg 

De fiecare data cand am auzit de ei, am fost intrigata pana cand mi-am luat inima in dinti si am decis sa incerc….Rezultat: Deliciosi, dar dupa mine foarte satiosi.

Ingrediente:

5 cartofi dulci

1-2 linguri de ulei

un amestec de condimente: usturoi, piper, cimbru, coriandru

sare

Prepararea:

Cartofii se curata, se spala si se taie in bucati. Se amesteca cu uleiul si condimentele se sareaza si se aseaza pe o tava tapetata cu hartie la cuptor(200°C) pana cand se rumenesc. Incercam cu o scobitoare daca sunt gata.

Puteti sa-i serviti cu sos de maioneza si usturoi sau mai  simplu cu kechup. Sunt deliciosi ca garnitura la carne.

Pofta buna! 

 

Laisser un commentaire

