Am 4 ani!

page4.jpg
Astazi Yanis implineste 4 ani!

Yanis in ebraica inseamna « Dumnezeu ne da har, cel venit cu har de la Dumnezeu »
Yanis este un sufletel de aur, un titirez minunat, un inger zambitor. Yanis este puiul pe care viata mi l-a daruit cu atata bucurie, cu atata lumina. S-a infintat cu 2 saptamani inainte de termen caci era grabit sa cunoasca altceva decat cunoscuse pana atunci, tot la fel de grabit este si in ziua de azi, de a face lucrurile singur, de a invata si descoperi lucruri noi.

« Bonjour Madame, repaiya voiture s’il vous plait »

dscn5547crop.jpg

Ingredientele masinii duse la reparat 😉 :

Blatul dupa reteta Gabrielei de la tortul sah, multumim Gabi

5oua

175g de zahar

125g de faina

125g de amidon(maizena)

1 praf de sare

coaja de lamaie(eu am pus portocala)

1 esenta de lamaie(portocala)

3 lingurite de praf de copt

Crema de unt:

250g de unt

300g de zahar pudra

aroma de vanilie

colorant galben

Decor: marzipan pe care l-am colorat si gel de cioco.

Prepararea:

Am pregatit blatul(am batut ouale cu zaharul,praful de sare, am amestecat faina cu amidonul si praful de copt, le-am varsat in aparatul de ou) si l-am copt intr-o tava de 28,5x25cm la 180°C, l-am taiat in doua si am dat forma masinii. Am amestecat untul moale cu zahrul pudra, aroma si colorantul. Am uns cu crema de unt tortuletul si l-am lasat 20 de minute la frigider, am sters mazgaleala de pe langa masina si am inceput decorarea. Apoi l-am lasat cateva ore la frigo.

Va asteptam cu drag la o feliuta!

17 réflexions sur “Am 4 ani!

  1. gata,eu am venit la feliuta promisa!si cu urarea ca YANIS sa fie sanatos si plin de noroc in toata viata sa!si-un pupic virtual pentru titirezul dragalas!super tortuletul,si eu incep sa ma gindesc ce sa aleg pentru aniversarea de 4 ani…nu scap cu o masina,e nevoie de un personaj!va pupez pe toti,bye!

Laisser un commentaire

