Gnochi cu spanac

dscn5623crop.jpg
Viva l'Italia! Este prima oara cand fac, gustul excellent, prezentarea…mai lucram!!!

Ingrediente:

400g de cartofi

200g de spanac(eu am folosit congelat)

250 g de faina(eu am pus putin mai mult)

1 galbenus

1 lingura de ulei de masline

1 lingurita de vegeta

sare, piper

Pregatirea:

Cartofii se curata se taie maruntel si se fierb in apa cu sare. Se transforma in piure, se adauga spanacul, uleiul,vegeta, piper, sare daca mai este nevoie. Se malaxeaza bine, adaugam galbenusul si apoi faina, pana se formeaza un aluat care nu se mai lipeste aproape deloc de mana. Se formeaza suluri subtirele si se taie, formand formele care va fac placere. Se fierb in apa cu sare la fel ca pastele. Cand se ridica la suprafata se scot cu o paleta gaurita si se aseaza in farfurii. Serviti cu un sos dupa gust, eu am pregatit un sos tomat clasic cu mult busuioc. Pofta buna!

anigif1.gif

4 réflexions sur “Gnochi cu spanac

  1. Bonne journe Madame,

    Am fcut numai cu din la Verde care are gust de Usturoiu , da si Spanac merge super.
    Prezentarea este de Nota 10. Gnochi nu este ceva ce poti deosebit presenta.St in Natura Mincrii… sau ii pozezi fr sos fr nimic, da atuncia isi pierede tot farmecul.
    Perfect

    Cu drag Jacob

Laisser un commentaire

