Un an nou fericit!

cartedevoeuxnouvelan2010id533.jpg

champagnecristal.jpg

Bonne anne 2010
La multi ani 2010
Bun di bun onn 2010
2010 מזל טוב
Happy new year 2010
Es guets Nis 2010

Glckliches Neujahr 2010
幸多い新年2010
gelukkig Nieuwjaar 2010

Sretna nova godina2010
Feliz ao nuevo 2010
Gott nytt ar 2010
Feliceanno nouvo2010
С новым годом 2010
Feliz ano novo 2010
Boldog uj evet 2010
新年快乐2010
سنة سعيدة 2010

16 réflexions sur “Un an nou fericit!

  1. La multi ani! 🙂
    Tare inspirata idee de a ura in cat mai multe limbi la multi ani!in ivrit in cel mai bun caz se poate ura mazal tov, nicidecum shana tova.shana tova are prea multe conotatii religioase iudaice pentru a ura asta la o sarbatoare civila neevreiasca oricum.

  2. La multi ani numai bine si multa sanatate!, multumesc pentru urare, sa stii ca m-am gandit mult stiind ca shana tova e pentru Rosh Hashana.Am cautat in mai multe dictionare si tot asa dadeau, atunci….

  3. dar e cat se poate de normal sa scrie asta. cand ureaza evreii , cand li se ureaza un an nou bun? de Rosh haShana, Doar de Rosh haShana,pentru ca e singurul an nou pe care il stiu, restul apartin altor religii ,popoare, si nu au nici o legatura cu iudaismul si urarile sale.

    Ca sa despicam firul in 16 :),urarea de shana tova din lungul sir era pentru vorbitorii de limba ivrit ( ideal evrei)…cred ca reactia cea mai normal cu putiinta e sa se uite ca la poarta noua pentru ca 1.revelionul nu este an nou pentru evrei 2.anul nou a inceput pe 18 septembrie ,inca putin si se termina :)si 3. ca sa terminam intr-o nota simpatica ,pe teritoriul Israelului ziua de 31/12-1/01 este serbata doar de israelienii de origine rusa ( iudaismullor e discutabil )care oricum nu serbeaza Anul Nou , ci serbeaza Sfantul Silvestru, din povestirile lor unul care a fost mai draconic decat Rasputin 🙂

    Sa ai insa un An Bun si frumos asa cum ti-l doresti 🙂

  4. Buna,
    Inteleg foarte bine ca ceea ce scrii pe blogul meu este din dorinta de a avea informatii corecte. Eu, locuiesc in Elvetia, aici ca si in alte parti ale lumii, evreii sarbatoresc anul nou, mergand in petreceri si sarbatorind ca toti ceilalti. Daca ai observat si ai citit mai bine la postul « Gogosi de Hannuka » am notat, ca datorita melanjului familiei mele fac un slalom intre religii, ma bucur de o astfel de mixitate si intotdeauna am considerat ca atat eu, cat la randul lor si copii mei crescand in comunitati cat mai diferite ne-a facut sa fim foarte deschisi diferitelor culturi si origini. Am invatat ca pacea se face cu toleranta si probabil ar trebui sa fim mai toleranti si sa nu ne inchidem in sfera noastra, invatand sa traim alaturi de ceilalti. Cate un pic de colo, colo fac un tot cateodata mai frumos decat simplu acea puritate care si-o anuntau altii, ar fi bine sa nu cadem si noi in ea!
    Iti doresc numai bine, in anul evreiesc sau cel al altor religii! Shabbat Shalom

  5. Scumpa Simona, te pupic si va urez atat tie cat si familiei tot ce va doriti, anul acesta sa va tina sanatosi, iar reusitele sa fie pe toate planurile. La multi ani!Multumesc pentru prietenia ta si sufletul tau frumos.Te pupacesc

  6. Scumpa mea, iti doresc un An Nou 2010 Fericit care sa -ti implineasca visele! La multi ani!
    Salutari domnului, pupici pentru tine, Yanis si Fabio! Mi-esti tare draga!!!!
    Sarutari de maini mamei tale si sanatate parintillor!

  7. La multi ani, draga mea yafa ! Iti doresc un an nou fericit, plin de bucurii, impliniri, dragoste, sanatate si prosperitate ! Sper ca ati petrecut bine de revelion si ca incepeti anul ferciiti si plini de ganduri bune. Mult succes in toate pentru anul ce a inceput si nu numai ! 🙂
    Te imbratisez cu drag,
    Narnia.

  8. Ana, draga mea, multumesc pentru urarile tale, cu mare fericire in suflet ca te am aproape ma alatur alor mei si iti doresc tot ce e mai bine pentru acest an, sanatate, bucurii si tot ce iti doresti sa se indeplineasca!te pupic

  9. Nico, draga mea, anul acesta nou sa fie pentru voi cu sanatate, plin de succese pe toate planurile si sa aveti multa liniste si pace. Iti multumesc pentru prietenia ta si impreuna cu cei ce-mi sunt langa va uram La multi ani!Te pupici

  10. Narnia, scumpa mea Narnia, La multi ani, sa fiti sanatosi, sa aveti impliniri si numai bucurii in acest an, Domnul sa va protejeze pasii.Multumesc ca m-ai primit in cercul prietenelor tale (chiar virtuale)si ca mi-ai fost alaturi. Te pupic

Laisser un commentaire

