Foie gras cu fructe si champagne

p1000899crop.jpgfoiegras.jpg

Controversat, de traditie, le foie gras ramane unul din felurile specifice sarbatorilor in bucataria franceza. Preparat in terina, in bloc, la tigaie, incanta papilele cunoscatorilor si nu numai!

Ingrediente:

500g de foie gras

1 strugure alb dulce

1 mar mare

1 lingurita de zahar

sare, piper

o manuta de zmeura

1/2 pahar de vin cu champagne demi-sec

Prepararea:

Incingem o tigaie cateva  sec. Scoatem foie gras din frigider(trebuie sa fie foarte rece) il asezonam cu sare si piper, taiam in transe grosute si le asezam in tigaie max 3 minute, intorcand pe ambele parti. Asezam feliile pe o farfurie in care am asezat o folie de aluminiu. Scoatem cam trei sferturi din grasimea ramasa in tigaie si in restul de un sfert asezam feliile de mar curatate si boabele de la strugure. Presaram 1 lingurita de zahar si lasa pana fructele dau semne de caramelizare, varsam vinul si mai lasam 3 minute pe foc, saram, piperam si servim. Pofta buna!

anigif.gif

11 réflexions sur “Foie gras cu fructe si champagne

  1. Fiecare moment al zilei este important. Dimineata aduce SPERANTA. Dupa amiaza aduce CREDINTA. Seara aduce DRAGOSTEA. Noaptea aduce ODIHNA, Iti doresc sa ai parte de toate acestea astazi in noul AN. LA Multi Ani 2010 !

  2. Salut Madame,

    iti doresc Tie si Familiei un An nou fericit si plin de Sntate.
    Foie Gras este o Treab tare fein. Spontan imi vin cam 20 de Kombinatii in Minte.Delicates mare.
    Cam rar o cumpr pentru c la Fetele mele nu le place nici un Fel de Mruntaie.
    De 3 Ani jumate m uit numai la asa ceva….

    Te pup Jacob

  3. La multi ani Paradisule drag, multumesc din suflet pentru frumoasele urari, iti doresc si tie si alor tai tot binele din lume , sanatate si mult succes pentru noul an. La multi ani!

  4. OOOOO! Jacob ce surpriza…Multumesc din inima pentru urari, iti dorim cu totii ca alaturi de cei dragi sa fii protejat , Cel de Sus sa-ti pazeasca pasii, sa fiti sanatosi, fericiti si anul acesta sa va aduca numai bucurii. La multi ani dragul meu prieten!

  5. eu am intrat pe site-ul tau de curand si am gasit acum aceasta reteta cred minunata.am avut de anul nou foie gras (aici in romania e foarte scump ) pe care l-am facut la tigaie si cu garnitura andive si ele la tigaie.imi pare ciudat sa vorbesc de foie gras si sa spun tigaie,dar asta e.alta mama n-are

  6. Pansy multumesc, ma bucur ca revii si ca iti plac retetele mele. Trebuie sa fi fost foarte bun si asa cum l-ai facut tu, revenind la intrebarea ta, aluminiul il va pastra la o temperatura constanta pana cand se termina de pregatit garnitura de fructe.O zi frumoasa in continuare

  7. m-am intors sa-l vad pe foie gras,ca de mancat.. si abia acum am vazut raspunsul tau.nu crezi ca daca l-ai si acoperi chiar l-ai tine la cald ? vezi cum faci cu ridurile nasucului !! ha,ha,..

  8. draga mea pansy, daca il acoperi temperatura e prea mare si atunci el se topeste, deci trebuie gasit le juste millieu cum zice francezul. Eu am facut odata acoperit si nu mai fac, tu incearca daca vrei….hai ca ridurile nu ma sperie inca 😉 te pupic

Laisser un commentaire

