Never say …never!

apert2.jpg

montages1.jpg

apert1.jpg

Ok,…Fast food, dar a ma facon!

Ingrediente:

450g de piept de pui

o lingurita de vegeta

piper

1/2 legatura de menta proaspata

1ou

1/4 de bagheta (paine)

1 ceapa mijlocie

2 catei de usturoi

Pentru painica: reteta de paine(care va place), dar cu faina neagra

salata

rosie

ceapa

cascaval

Pentru sos: 3linguri de kechup, 1 lingurita de maioneza, 1lingurita de mustar

Prepararea:

Pregatim painea. Lasam aluatul la odihna.Dupa timpul de odihna formam mingiute si le asezam pe tava tapetata cu hartie. acoperim cu un prosop.Mixam marunt ceapa impreuna cu usuroiul si menta. Bagheta o inmuiem intr-un vas cu apa. Tocam carnea si amesteca totul impreuna cu oul. Cu mainile umede formam ca niste chiftele mai mari si mai fine. Le asezam pe folie alimentara si intre timp punem la incins o tigaie cu 2 linguri de ulei. Prajim carnea si o asezam pe hartie absorbanta, la final o acoperim cu folie de aluminiu. Coacem painea. Lasam sa se racoreasca putin si asamblam. Pofta buna!

anigif2.gif

8 réflexions sur “Never say …never!

  1. Bonjour Madame,

    Tare gustos si mai alles sntos ce ai fcut.
    Gindeste-te c Mincarea este o Component a Culturii si este influentat de Mediu inconjurtor. Atractia pentru Copii este mare pentru FastFood.
    Dac reusesti cu Compromisul sta s salvezi Situatia ai cistigat enorm. Si de la Pdasgogik si de la sntos Aspekt.
    Iti doresc mult Succes…Si eu am avut de luptat cu Fetita mea si cred c am cistigat.
    Nuti mninc nimci acuma ce nu este de Calitate, inainte numai Mc… ia trebuit.

    te pup Jacob

  2. Tare mare dreptate ai Jacob, si eu cred ca am castigat batalia asta.A trecut usurel fara sa-mi dau prea mare seama, sper insa sa tina. Multumesc mult ca-mi esti mereu aproape. Pup si eu!

Laisser un commentaire

