Grisini

apert4.jpg

strasbourg1.jpg

Week-end-ul asta a fost plin, a trecut nici nu l-am simtit. Zapada ne-a invadat de a trebuit sa dezapezim de doua ori in fata casei, dar ce bucurie, pacat ca piticaniile s-au pricopsit cu bronsita si au stat cu nasurile lipite de ferestrele terasei, poate, poate magia zapezii face minuni. Avand inca o saptamana copii acasa a trebuit sa ma conformez planului familial…momente in familie si atunci cand se joaca jocuri de societate, se privesc dvd-uri si se discuta, toata lumea are o clipa de garguiala in stomac……

Ce facem ? pop corn? Ah, classic ne-am cam saturat, un mar? o alta fructa? abia am avut la ora 16! Atunci ce? Si-mi veni ideea

G-R-I-S-I-N-I!

Zis si facut!

Ingrediente:

250g de faina(am folosit integrala)

1/2 lingurita de sare

3,5g de drojdie uscata

150ml de apa

1 lingura de ulei

1 lingurita de zahar

natur cu sare, cu mac, cu ierburi

Prepararea:

Am pus toate ingredientele in MAP si dupa programul normal am lasat sa creasca cam 1 ora. Cu mainile uleiate am scos aluatul format si am facut betisoare foarte subtiri rotind pe planul de lucru bucatele din coca. Pentru cele cu mac si ierburi, am intins o bucatica de aluat cu mana am pus macul sau ierburile in aluat si al rulat pana cand bucata a devenit subtire de un deget. Am taiat pe lung si am rulat iar fiecare bucata in parte. Le-am lasat inca jumatate de ora asezate in tava tapetata cu hartie si le-am copt la 200°C pana au inceput sa se rumeneasca la capete. Dupa ce s-au racit le-am stocat la loc uscat si racoros. Pofta buna!

9 réflexions sur “Grisini

  1. De data asta am venit neinvitata, eram doar putin ingrijorata. Ce fac puiutii tai, se simt mai bine ? Au scapat cu bine de bronsita ? Sper ca sunteti bine toti. Te pup cu drag si pe tine si pe pitici.

  2. Draga mea vad ca si tu ca si mine…orele mici !!!, si apoi stii ca esti binevenita oricand. Piticaniile sunt mai bine, le-am dat antibiotic caci Fabio a avut si amigdalita in plus.Multumesc mult ca imi esti aproape mereu.Te pupicesc muuuuuuuullllllltttt si salutari alor tai.

  3. Orele mici … asa-mi spunea si tata cand eram adolescenta si ma prindea citind noaptile. :)) AEram la calculator, al meu invata ceva si eu iti raspundeam la leapsa. 🙂
    Ma bucur ca puutii sunt mai bine, sper sa-si revina complet cat mai curand. Si eu va pupicesc cu drag.

Laisser un commentaire

