Daca as fi stiut!….

Dupa catva timp de reflectie si discutii doresc sa va anunt urmatoarele: Blogul meu este un blog culinar si nicidecum unul in care voi incepe polemici. Cei dornici de senzational imi pot lasa un mesaj si le voi trimite seria de mail-uri si desfasuratorul telefonic pentru a vedea ca am pe ce sa ma bazez cand scriu si vorbesc ceva, apoi cu acestea in fata as dori sa mi se spuna care este greseala mea, ca m-am zbatut sa ajut o familie?Punand punctinchid licitatia astazi 5 februarie 2010.

Si ca sa elimin suspiciunile starnite de incercarile de a ma denigra, vreau sa precizez ca, atat intrebarea mea vis a vis de renuntarea la licitatie, cat si anuntul prin care declar incheierea licitatiei se refera strict la incheierea ei, ci nu la anularea vacantelor. Am obiceiul sa-mi respect promisiunile, si chiar daca datorita situatie create am renuntat la a ma implica in acest caz, inteleg sa-mi indeplinesc obligatia pe care mi-am asumat-o.Acest lucru l-am facut trimitand deja de ieri noapte mail-urile celor doi castigatori.

Am aflat ca Mihai renunta, deci daca locul trei doreste sa-i ia locul eu sunt dispusa sa accept.

Cine doreste sa o ajute in continuare pe Ioana poate sa o faca prin intermediul celor doua conturi deschise pe blogul ei.

Va multumesc,

Yafa.

14 réflexions sur “Daca as fi stiut!….

  1. Draga yafa,eu respect decizia. Dupa cum spuneam ieri, am lasat doua comentarii pe blogul Anei, in speranta ca vom putea purta un dialog rezonabil, din pacate insa, a ales sa nu le publice, preferand insa sa raspunda indirect Corei, ca am fost pusa de tine sa o torturez. Mie imi scapa « tortura » din comentariile mele si ma gandeam sa postez comentariul pe blogul meu, dar in lumina noii tale hotarari, o sa renunt. Am sa-l las totusi aici, aveam ceva de spus si nu accept sa fiu redusa la tacere.

     » Eu mai am incredere in ce spune yafa. Am citit si recitit postul tau si daca pana ieri speram ca este vorba doar de o disensiune intre voi, izvorata din diferenta de mentaliate si din sensul diferit pe care fiecare il da cuvantului ajutor, astzi incep sa am convingerea ca dai dovada de rea vointa. Modul brutal in care ai atacat-o si acuzatiile pe care i le aduci fara sa aduci in sprijinul lor nici-o dovada nu iti fac cinste. Realizezi sau nu, conversatiile cu ea, pe care ai avut lipsa de decenta sa le postezi fara sa-i ascunzi adresa de messenger, nu fac decat sa confirme tot ce a spus yafa. Spui la un moment dat ca nu-i poti spune Laurei ca trebuie sa plateasca 29 euro/ noapte ( suma suma foarte mica pentru zona unde au plecat ) , dar nu spui nicaieri care era alternativa Laurei. Avea cumva o cazare asigurata gratuit incat sa para o suma mare ceea ce obtiunse yafa? Povestea ta e plina de goluri, care la o citire si analiza obiectiva nu pot scapa atentiei nimanui. Ele nu pot fi umplute cu simple acuzatii. I-ai spus lui Mihai ca banii dati pentru licitatie sunt dati pe fereastra. Insinuezi ca yafa a sustras banii si ca ei nu au ajuns in contul Ioanei ?  »

    Am mai adaugat in urmatorul comentariu ca daca ai fi fost atat de interesata de trafic, cum insinueaza, ai fi scris blogul in doua limbi, ceea ce ti-ar fi atras mai multi vizitatori.

    Nu mai continui, cred ca e mai mult decat suficienta tot noroiul care s-a scris … e atata rautate in postul si comentariile respective incat le poti simti fizic, iar alaturarea lor cu numele Domnului te infioara in mod neplacut.

    Inentionez sa incetez aici povestea asta, am sa pastrez insa banerul cu link catre blogul Ioanei, fetita nu are nici-o vina pentru tot circul asta si, ca orice copil, merita tot ajutorul de care poate avea parte.

    O zi buna !

  2. Narnia gand la gand.

    Yafa detaliile pe care le-ai dat in postul respectiv sint mult prea clara ca sa lase loc de interpretare. Pe blogul Anei am citit un ecran intreg de acuzatii fara nicio baza si la fel mi-a lasat un gust neplacut pomenirea lui Dumnezeu intr-un context extrem de nepotrivit

    Eu nu-mi permit sa te sfatuiesc cu licitatia, este un gest mult prea delicat si mult prea generos din partea voastra pt a-mi permite sa spun ceva sunt insa cu tine in echipa 🙂

    Andreea

  3. Andreea, eu nu stiu cum vad altii povestea asta, dar pot sa spun ce am vazut eu.

    1) Am vazut ca Yafa a postat un mesaj prin care dezvaluia o situatie in care se simtea prinsa si nu stia cum sa iasa, cerand sfatul cititorilor. N-am vazut multe acuzatii, ci doar unele lucruri care nu i s-au parut normale intr-un anumit context.

    De cealalta parte, am vazut mai tarziu o replica a Anei, care o acuza pe yafa ca povestea cu licitatia este o minciuna si ca niciodata nu a avut intentia sa faca acest lucru. A mai afirmat ca banii dati de oameni pentru licitatie sunt bani aruncati pe fereastra, pentru ca yafa va anula licitatia si nu se vor alege cu nimic. Am mai vazut in acelasi post conversatii pe messenger in care id-ul yafei nu era ascuns, dar conversatiile erau trunchiate in mod bizar, in unele dintre ele nu erau decat doua linii. ( de ce ? )

    2) Am vazut apoi ca yafa nu are activata moderarea comentariilor si ca apar postate toate comentariile, fie ca sunt de partea ei, fie ca nu.

    Pe de alta parte am vazut ca Ana nu accepta decat comentariile care ii convin, dovada faptul ca cele doua comentarii in care ii adresam niste intrebari vis-a-vis de comportamentul ei, nu au fost publicate.

    3) Am mai vazut apoi ca Yafa a postat si a anuntat ca opreste licitatia.

    Pe de alta parte , Ana a postat repede o replica prin care spunea ca era sigura ca va opri licitatia, ca i-a pacalit pe toti, ca totul nu a fost decat laudarosenie. Ulterior revine asupra afirmatiilor si declara ca de fapt crede ca initial a vrut sa ofere vacantele, dar si-a dat seama ca nu poate.

    4) Am mai vazut ca in dimineata in care Ana facea toate aceste acuzatii, yafa trimisese deja, fara tam am, mail-urile prin care ii anunta castigatorii licitatiei de acest lucru, chiar daca nu scrisese pe blog acest lucru. Am mai vazut ca in posturile si comentariile yafei nu exista nic o acuzatie, nici o inceracre de atac. In plus, Yafa nu a afirmat niciodata ca nu va acorda premiile, ci doar ca va opri licitatie

    De cealalta parte am vazut cum Ana si-a modificat acuzatiile, nu a mai era vorba de o minciuna inventata, dar cei care ar fi dorit sa beneficieze de vacanta oferita de yafa, ar fi in pericol sa fie abandonati intr-o tara straina.

    Am scris aici lucrurile asa cum le-m vazut eu, fiecare e liber sa inteleaga si sa discearna asa cum crede de cuviinta.

  4. Yafa, eu nu mă amestec n discuțiile care au fost, vreau numai să spun că mă bucur că nu ai ncheiat licitația și că ai oferit totuși excursiile. Nu nțeleg de ce Mihai a ales să se retragă, că doar nici la nceput nu avea vreo garanție legală n plus. La 1500 de lei, chiar și transportul spre Elveția asigurat, și tot era bine, ca să nu mai spun că sunt destule variante de convenții ntre părți care pot fi ncheiate pentru siguranța de a primi tot pachetul pe care te-ai oferit să-l asiguri. n fine, eu credeam că licităm n primul rnd pentru Ioana, dacă tu nu ai fi fost serioasă cu excursia, atunci nici el nu ar fi fost obligat să vireze suma de bani n contul fetiței. Oricum, eu le felicit pe Carmen și pe Irina (cred că ea e a treia, nu?) pentru că au cștigat excursiile și sunt sigură că veți găsi cele mai bune soluții pentru ca toată lumea să fie mulțumită.

  5. Servus Narnia,

    pentru cine are ochi sa vada, intre modul de adresare al Yafei si cel al Anei e o diferenta de la cer la pamant, diferenta care spune … totul.

    Promisiunea Yafei n-a fost incalcata, din cate vad a intrebat cititorii daca are rost sa mai continue licitatia (in noua situatie creata, povestita pe larg) intrebare care nu anula nicicum faptul ca aceia care au participat vor beneficia de excursie exact asa cum s-a promis. Deci de unde atata venin?

    Asa cum bine a sesizat Marilena licitatia si toata suma cheltuita (a socotit Ana cheltuiala Yafei? ) erau pentru Ioana. Acuzatiile cu inselaciunea si cautarea celebritatii (pe un blog culinar btw, ar fi hilar argumentul daca nu l-ar ingropa penibilul) din partea Anei sunt cel putin puerile. Ca o generalizare, din pacate, cand banii intra in ecuatie, calmul si discernamantul sunt ultimele sentimente care-i domina pe cei implicati, primeaza panica, neincrederea samd

    Ma pregateam sa scriu pe blogul Anei apoi am vazut ca-si cenzureaza  »inamicii » si-am renuntat.
    Sunt oameni si situatii care merita timpul nostru si sunt si cei cu care tentativa de dialog (civilizat desigur) e o pierdere de vreme.

  6. Ciao, Andreea,

    Din pacate, sunt destui cei orbiti de spectacolul pus in scena pe blogul Anei.

    Totusi, e destul de bizar cum nu a sesizat nimeni discrepantele dintre ce afirma Ana si ceea ce apare in conversatiile de pe messenger postate, chiar daca sunt trunchiate. Nu poti sa nu observi ca intr-o conversatie ii spune Yafei ca vrea sa organizeze un teledon ( dealtfel intr-un post care a fost sters spunea ca vrea sa afle ce trebuie sa faca si nu cunoaste pe nimeni la televiziune ) , iar in alta conversatie, cand Yafa ii spune ca a facut demersuri sa contacteze o televiziune din Prahova, ii cere imperios sa anuleze, pentru ca familia copilei nu vrea televiziune.

    Sa afirmi ca yafa nu a facut nimic concret, cand ea s-a zbatut atat si a cheltuit atatia bani si energie incercad sa obtina cat mai mult ajutor pentru Ioana.
    Si dupa ce s-a dat peste cap si a obtinut promisiuni sa asigure familiei cat mai mult ajutor, Ana ii spune sa nu mai faca nimic, ca nu mai e nevoie de ajutorul ei.
    Sunt atatea contradictii incat doar daca nu vrei nu le vezi. Nu stiu daca cei care au crezut acele acuzatii au avut macar vreodata curiozitatea sa caute in Google cine este Argelia Ledermann, persoana pe care yafa a contactat-o si care a obtinut cazarea pentru familia Ioanei, ce reputatie are si ce sansa putea sa ii ofere copilei. Pun doar un link din atatea altele.

    http://varanus-varanus.blogspot.com/2008/08/acu-un-minut-am-vorbit-cu-prietena-mea.html

    Nu stiu daca e vorba de venin, Andreea, eu nu o cunosc pe Ana si nu stiu ce e in sufletul ei, deci nu-mi pot permite sa fac afirmatii despre ea, dar modul agresiv si nedrept in care o ataca pe yafa ( si de altfel pe toti cei care nu ii cred acuzatiile ) nu este OK.

    Intr-un anume fel inteleg de ce, identitatea ei este cunoscuta, blogul ei si probabil si al yafei este citit de oameni care ii sunt colegi, de elevi ei si parintii acestora, sigur ca prefera sa arunce cu noroi in yafa pentru a nu fi pusa ea intr-o lumina neplacuta in fata lor. Dar e putin prea mult, totusi … oricui sta sa o citeasca ii spune cum ea o ignora pe yafa, iar aceasta o ataca, cand de fapt yafa nu a scris despre ea decat cateva randuri, intr-un post mai vechi, in schimb ea o ataca la fiecare comentariu.

    Trebuie sa fii un om tare bun si sa inchizi ochii foarte strans ca sa nu observi ca totusi, intre ceea ce spune si ceea ce face exista o diferenta vizibila.

    Acum ca ai intervenit si ti-ai spus parerea, te poti astepta sa citesti despre tine ca esti frustrata sau nebuna sau de nimic, ca toti cei care ii acorda credit yafei.

  7. Narnia 🙂

    nu le cunosc nici pe Yafa nici pe Ana, am urmarit niste linkuri, am citit niste texte si am concluzionat. Cand am citit despre licitatie am zambit bucuroasa la gandul ca mai exista oameni altruisti si deci, mai exista speranta pentru cazuri ca al Ioanei sau pentru o lume mai buna, fara a intentiona sa fiu pompoasa.

    Cuvantul  »venin » poate fi lesne inlocuit cu rautate gratuita si exces de zel intr-o directie foarte gresita si am sa ma opresc aici 🙂 pentru ca nu vreau sa transform blogul Yafei in camp de lupta.

    Ai insumat foarte bine ce s-a intamplat, iar cei care vor sa citeasca vor citi, si la fel, vor trage concluziile dupa cum considera.

    Nu stiu cati ar face ce a facut Yafa pt un necunoscut.
    Telefoanele, licitatia costisitoare (nu stiu daca este evident pt toata lumea ca Yafa nu castiga nimic la  »afacerea » asta!!) samd sper ca argumentul cu faima in blogosfera il considera toata lumea ridicol.

    Diversele calificative pe care le-as putea primi in urma participarii mele la aceasta discutie ar fi doar o alta dovada, un alt minus pt cei care o improasca in modul cel mai penibil pe Yafa.

  8. Marilena, multumesc, licitatia am inchis-o, dar vacantele au ramas valabile ramanand fidela mie insami si cuvantului dat.Cat despre hotararea lui Mihai, fiecare are motivele sale si respect.Da, a treia este Irina si ma bucur sa o primesc si sa o cunosc.

  9. Ma aflu printre cei care o cunosc personal pe Yafa… Are o multime de calitati – si pe acestea nu le pot tine secret, caci sint oameni care nu au intilnit-o inca…e frumoasa si desteapta, muncitoare, tenace si loiala dar are si vreo citeva defecte: e inimoasa, credula si naiva! In doze diferite, toate mai mari decit poate suporta un om normal… Sint sigura ca am uitat citeva calitati, dar defecte, nu prea cred, caci ma muncesc se o scap de ele (cit de cit), de ani buni… De aici vine si indoiala mea, cind aud ca Yafa va fi mai atenta in viitor….hmmm….nu prea cred! Se va arunca cu acelasi curaj si incredere spre urmatorul proiect umanitar. Nu stiu voi, dar eu ma bucur ca exista oameni ca ea. Aceste incercari le insingereaza LOR inima, dar ne imbogatesc pe noi!

    Multumesc si eu, pe linga Yafa, tuturor celor ce i-au aratat suportul.

    …..fireste, asteptam urmatoarele retete, caci sintem pe un BLOG CULINAR!

    Te imbratisez, draga mea.

    P.S. Nu, nu sint mama ei si nici nu m-a platit….desi niste pachete cu mincare nu ar strica! ;-)))

  10. Fata frumoasa, multumesc mult pentru cuvintele tale ca deobicei deosebit de frumoase. Pachetele de mancare …tare as vrea,offff, distanta, dar promit ca incerc sa ma ameliorez 😉
    Te pupic

Laisser un commentaire

