Orez cu sparanghel

orezasp.jpg

orezasp11.jpg

Cu toate ca nu este inca perioada sa, am gasit zilele trecute intr-un magazin si nu am putut sa nu cumpar. Mi se facuse chiar dor si cum sunt mare amatoare m-am gandit sa prepar ceva care sa fie cat mai simplu iar gustul sparanghelului sa predomine. Deobicei imi place sa-l cumpar in piata sau la ferme, gustul este total diferit de cel de supermarketuri. A fost insa foarte bun…ce face pofta din om!

Ingrediente:

500g de sparanghel

30g de unt

225g de orez

2lingurite de smantana

40g de cascaval( pecorino, parmezan, gouda)

700ml de supa de pui

sare, piper

Prepararea:

Curatam si spalam sparanghelul, punem la fiert apa cu putina sare, cand da in clocot adaugam varfurile de sparanghel si le fierbem al-dente. Topim untul si amestecam cu orezul pe foc repede pana prinde o culoare putin bruna. Varsam supa de pui si lasam sa fiarba pana la evaporare. Adaugam smantana amestecam, radem cascavalul, amestecam si adaugam varfurile de sparanghel. Servim cald cu un pahar de vin alb racoros alaturi. Pofta buna!

anigif2.gif

9 réflexions sur “Orez cu sparanghel

  1. Uite, aici nu ne potrivim. :)) O singura data in viata am facut sparanghel si atat de rau a fost ca n-am mai incercat niciodata. :)) Probabil n-am stiut eu sa-l gatesc, dar cum nici ai mei nu-l iubesc, nici nu m-am straduit sa-l iubesc. Poate mai fac o incercare cand o sa vina vremea lui si te rog pe tine sa ma indrumi. Culmea e ca imi place la nebunie cum arata si de fiecare data sunt tentata sa gatesc. Va pup. 🙂

  2. arata bestial,poti sa te duci linistita cu el la un concurs de retete , castigi sigur. uite sparanghel cu orez nu am incercat niciodata,bine nu ma incercat eu asa multe cu sparanghel crud dar acum am de unde incepe ,am reteta de inceput :)mai astept si altele …spune tot ce stii 🙂

  3. Furnicuta harnicuta, multumesc mult, sparanghelul e fiert si aici,dar al-dente cat sa faca croc-croc 😉 Sigur ca voi mai pune cum apare la piata. Ti-as trimite cu drag o portie pentru Pourim, dar ….nu se stie cum ajunge;).Apropos ce dulcegarii mai faci inafara de oznei aman? Pupici

  4. pozele sunt foarte faine.dar eu nu ma omor dupa sparanghel.nu-mi spune nimic gustul lui desi este o leguma scumpa si fina.poate gatit in felul acesta cu sosuletul de smantana sa fie mai interesant.in orice caz rolul decoretiv al sparanghelului e incontestabil

Laisser un commentaire

