Paine cu morcov si dovlecel

p10202511.jpg

p10202501.jpg

Intotdeauna cand merg la Lausanne in faimosa autoservire Manora aleg aceasta painica delicioasa. Gustand de fiecare data ma gandeam cum ar iesi facuta in cuptorasul meu. Intr-un final incercand o a nu stiu cata reteta care se apropie de original, singura mea intrebare e cum de painica lor ramane alba, caci la mine morcovul o coloreaza mereu?

Ingrediente:

250ml de lapte

1 lingurita de sare

30g de unt

200g de dovlecel ras

140g de morcov ras

1 lingura de zahar

7g de drojdie uscata

650g de faina

Prepararea:

Amestecam laptele caldut cu sarea, morcovul si dovlecelul. Topim untul si il varsam in compozitie, amestecam faina cu zaharul si drojdia, varsam deasupra lichidul si framantam un aluat nu foarte tare, el trebuie sa fie suplu. Lasam sa creasca 1h dupa care il mai lucram putin pe planul de lucru, il intindem cu mainile unse de ulei si il feliem cu un cutit ascutit sau cu ruleta de pizza. Formam painica din fiecare felie si o asezam pe o tava tapetata cu hartie, presaram faina pe fiecare painica si dam la cuptorul preincins la 200°C pana se rumeneste frumos. Scoatem din cuptor si acoperim cu un prosop curat cateva minute. Lasam sa se racoreasca, servim. Pofta buna!

anigif3.gif

6 réflexions sur “Paine cu morcov si dovlecel

  1. Ce grozave painici! Yafa, mie mi se pare ca arata teribil si sunt convinsa ca sunt si gustoase. Ai inceercat sa storci legumele rase si sa le adaugi la sfarsit in aluat. Poate ca asa nu mai coloreaza atat de intens cum zici. Nu sunt sigura, n-am incercat, zic si eu o parere. Dar, mie personal, mi-ar placea colorate painicile pentru ca ar fi deosebite. Poate incerc pentru fiul meu si sper sa rezist sa nu gust!

  2. Bonjour Madame,
    este posibil s lucreze acolo ia cu Extracte care sint fr Culoare ??
    Eu bnuiesc cam tare..
    Nu stiu de ce te deranjeaz , asa sint mult mai autentice..
    dac ai stoarce , ai pierde si dou Treimi din Gust.
    In orice Caz ti-au iesit absolut Phenomenal…Cu cit Plcere asi minca acuma una sau zece……

    Cu drag Jacob

  3. Jacob dragul meu, este posibil sa aiba si extract, acum citind ce ai scris ma intreb chiar daca nu o fac cu legumele deshidratate sau uscate. Nu ma deranjeaza culoarea, e doar o neintelegere pentru mine cum de lor le iese alba. Multumesc mult pentru apreciere.
    Salutari dragi

  4. le-am incercat,sunt delicioase s-au terminat pana a doua zi 🙂 de cat sa le ducem grija…mai bine dorul 🙂
    si chiar nu ne-a deranjat culoare…sunt mai trendy,mai de primavara senina 🙂

Laisser un commentaire

