Vesti licitatie

 

pictures61.jpg

 

Cum astazi am primit vesti despre Ioana si de ceva vreme situatia cu licitatia a avansat m-am gandit ca trebuie sa va tin la curent.

Asta pentru ca datorez tuturor celor ce s-au investit si fara care poate situatia Ioanei ar fi fost alta.

Din surse sigure de aceasta data, am aflat ca mama Ioanei , Doamna Laura siIoana sunt bine, Ioanaa facut deja doua sedinte de chemio si de la urmatoarea va incepe si radioterapia. Se pare ca boala nu mai avanseaza, ceea ce este un lucru imbucurator.

Speram din tot sufletul catotul safie bine si sa avem numai vesti bune.

Cat despre licitatie, Carmen a depus deja banii in cont si va fi invitata mea in luna iunie caci asa a preferat.

Irina din pacate avand o problema cu una din fetite nu v-a maiputea veni.

Voi reveni cu poze si alte amanunte dupa voiajul facut de Carmen.

opdonatieioana25001.jpg

 

4 réflexions sur “Vesti licitatie

  1. Te pup, draga mea. Ma bucur mult sa aud ca Ioana este mai bine, sa o ajue Dumnezeu sa se vindece si boala sa nu mai recidiveze.
    Imi pare rau pentru Irina, sper ca fetita ei sa scape de probleme in scurt timp. Sper ca tu si ai tai sunteti bine si absenta de pe blog se datoreaza faptului ca esti ocupata sau te odihnesti.
    Te pup cu drag.

Laisser un commentaire

