Cafe, orange et cardamome

p1020619c.jpg

La multi ani bloguletul meu! Primul tau anisor, prima ta aniversare!

Niciodata nu mi-as fi inchipuit ca ma voi lansa intr-o astfel de aventura, a crea un blog nu stiu daca e mare lucru, dar mentinerea sa e mai complicata, atata timp cat vrei sa fii la fel ca in viata reala tu insasi. Eu, fata aceea discreta si careia nu-i place sa se bage in seama, a deschis portile bucatariei sale si ale familiei pentru a imparte cu voi cei ce ma cititi si carora va multumesc!

Prin intermediul sau am descoperit ca si intr-un mediu virtual poate exista o adevarata prietenie, cum si adevarate deceptii. Prin intermediul lui am descoperit bucatarii minunate, fete deosebite, am descoperit ca un copil ce deschide ochii asupra lumii o noua comunicare si un remediu, o bucurie!

Deci bloguletul meu drag, chiar de ma mai supar si te trag de urechi, iti schimb hainutele ca deh, mai trebuie si ele spalate, chiar de zile intregi te parasesc pentru gasca din targ si pentru motive evidente, te iubesc si promit sa ma ingrijesc de tine mai mereu!

Si cum noi doi cam facem parte dintr-un tot, iti ofer in cadou arome de orient cu gust din occident si suflu rasaritean!

Cafe, orange et cardamome

Poftim la o feliuta!

tortulet.jpg

p1020614c.jpg

15 réflexions sur “Cafe, orange et cardamome

  1. La mult ani, draga mea yafa! 🙂
    Fie ca bloguletul tau sa « creasca » frumos,ca si pana acum, iar tu sa ramai senina si buna, neafectata de « deceptii ».
    Te imbtatisez cu mult drag.

    P.S. Sper ca ai si reteta la poza cu tortul asta minunat, nu de alta, dar combinatia de arome iti trezeste niste ganduri nu tocmai potrivite pentru cineva care tine la silueta. :))

  2. La multi ani, bloguletule! La multi ani, Yafa! Esti o doamna cu un suflet minunat, asa ca de-abia astept sa mai invat retete de la tine. Cum ar fi aceea a acestui tort grozav. O imbratisare si un gand bun.

  3. yafa draga mea,iti doresc tot ce imi doresc si mie.am un premiu pentru tine,care nu e tocmai la ce te-ai fi asteptata.dar mie imi place brel si ti-l ofer si tie,in ciuda melancoiei definitorii lui,cu mare drag.nu stiu inca sa-l un la mine pe blog si sa vii tu sa-l iei de acolo,asa ca pun aici direct de unde l-am gasit,sper sa-ti placa.e premiul meu pentru tine.sa speram ca merge sa-l accesezi direct.
    http://bucurenci.ro/2010/03/cest-dur-de-mourir-au-printemps/

  4. Va multumesc din suflet pentru urari, sunteti mereu dragute si atente.
    @Narnia, scumpa mea, multumesc ca esti draga mea Narnia, TE PUPICESC!
    @Nico, la multi ani bloguletului tau si tie, multumesc ca esti mereu pe aproape!Te imbratisez draga mea.
    @Elena, multumesc mult, pentru mine ai fost o descoperire tare placuta. Cu drag
    @Carmen, ma bucur ca te-am intalnit si sper sa nu fim asa departe macar virtual, multumesc, pupicei
    @Pansy, draga mea Pansy, imi esti tare draga, felul tau taios si drept de a spune lucrurilor pe nume, chiar cu riscul sa mai stramb din cand in cand din nas, ramai asa, multumesc mult. Pupppssuri
    Sper ca feliuta sa va fi fost pe plac;) reteta? sigur ca v-o dau!

  5. yafa iti doresc din toata inima La multi ani blogului tau si tie sanatate maxima in fiecare zi sa te poti bucura de tot ceea ce e frumos pe acest pamant alaturi de cei dragi tie si sa ai inspiratie in bucatarie sa ne bucuri si pe noi cu retete noi

  6. la multi ani,scumpa mea,acestui blogulet detinut de tine si administrat cu gust,dragoste,originalitate,iti urez sa ai grija de el mereu ca si pina acum!astept urmatoarele tale poezii culinare!

Laisser un commentaire

