Poker au printemps

Nu, nu a iesit chiar cum imi doream, ma bucur insa ca am reusit sa-l fac!

24 martie reprezinta o fericire in doi timpi, o data ce inseamna mult si care are doua sensuri, pe 24 martie sarbatorim omul casei si viata!Un coup de poker!

La multi ani iubitul meu, ingerul care stie sa-mi fie alaturi !

nouveaudossier1.jpg

p1020681c.jpg

Ingrediente:

Blat dupa reteta Dorei pe care am modificat-o foarte putin, multumesc mult!

2oua

150g de unt

250g de zahar

120g de ciocolata amaruie

esenta de rom

170g de faina

9g de praf de copt

250ml de apa fierbinte

Crema:

150ml de smantana pentru frisca

esenta de rom

1praf pentru mousse cu ciocolata

Crema de unt:

250g de unt moale

esenta de rom

6 linguri de zahar pudra

Decor:

Fondant colorat

Prepararea:

Batem untul cu zaharul pana devine spuma, adaugam ouale si esenta de rom, continuam sa amestecam. Topim ciocolata pe aburi si varsam peste amestecul precedent. Incorporam si continuam cu faina amestecata cu praful de copt in alternanta cu apa fierbinte. Varsam continutul obtinut intr-o tava rotunda in care am pus hartie de copt si coacem la cuptorul preincalzit la 180°C cam 35-40 de minute. Scoatem din cuptor si lasam sa se racoreasca pe un grilaj.

Amestecam smantana de frisca cu esenta de rom si praful de mousse si batem cu ajutorul mixerului pana la formarea unei creme asemanatoare la frisca.

Taiam blatul in doua il asezam intr-un cerc pentru tort, asezam crema pe prima parte si acoperim cu a doua. Dam cam o ora la frigider, asezam crema de unt, inlaturam cercul si intindem peste tot tortul crema. Decoram si dam la frigider. Servim dupa 3-4 ore. Pofta buna!

8 réflexions sur “Poker au printemps

  1. la multi ani sarbatoritului si felicitari celei care s-a straduit sa-l faca sa se minuneze la vederea tortului,si cred ca ai reusit sigur,felicitari e nemaipomenit

  2. La multi ani buni si fericiti sotului tau iubit, draga Yafa. Sa va dea Domnul sanatate si o viata frumoasa si linistita impreuna. 🙂
    Tortul m-a lasat fara cuvinte, eu am doua maini stangi cand e vorba de finisari/decorari. Mi-ar placea sa-i fac si eu domnului meu un tort cu un model anume, dar nu cred ca o sa iasa in veci. :))
    Te imbratisez cu drag si va dorim toate cele bune.

  3. Multumim mult pentru urari, si pentru aprecieri.
    @Yaya: draga mea, sa stii ca eu nu am fost foarte incantata de rezultat, lui i-a placut!Pupicei
    @Miha: Pupsuri!
    @Narnia: Multumesc din suflet draga mea, caldura mesajelor tale le simt chiar si cu 500km distanta intre noi, te pupic mult de tot. Sunt sigura ca daca te pui cu incredere vei face un tort minunat.Bisous

  4. la multi ani sotului tau si tie sa vi se implineasca toate dorintele.sa va iubiti si sa fiti fericiti!
    si felicitari pentu decoratia tortului !in mod sigur eu nu am sa fac niciodata asa ceva ! brava !

  5. Multumesc mult Pansy pentru urari si pentru apreciere, la cate bunatati concoctezi sunt sigura ca decoratia totrului e joc de copil pentru tine. Pupicei dragi

  6. Sper sa-mi fie cu iertare intarzierea urarii: La multi ani, « vietii » tale!
    Auzi, frumusete, daca-i poker pe dezbracate…nu ma bag, ca-s mai rotunjoara, dar daca e cu pedepse, ma bag!;-)Si vreau si eu sa fac, da’de unde fondant? Si cartile de joc cum le-ai facut? dar fatza cartilor, poza? Merci!
    Je t’embrasse!

Laisser un commentaire

