Din blog in blog….

Va vorbeam inainte de Paste de pachetelul surpriza, nu stiu daca ati sarit peste text sau daca va face placere, ma gandeam ca ar fi ceva frumos si o idee buna. Pachetelul surpriza ar fi ceva ce face placere, un cadouas, un amestec de produse tipice zonei unde locuiti sau altceva, trimis din blog in blog. Singura regulaca sa nu rupem firul este cacea ce a primit pachetelul surprizasa trimita la randul eialtui blog pe care il apreciaza, ce ziceti de asta? Week-end-ul asta pregatesc primul meu pachetel care va merge la…….SURPRIZA!, cine il v-a primi va va spune….

Deci asa ca, haideti fetelor, primavara a venit , e caldut, ce-i mai frumos decat sa primesti un cadou…..?!

p1030008.jpg

 

28 réflexions sur “Din blog in blog….

  1. ai trimis pachetelul? crezi ca poti schimba modul de a trece un cadoul de la o bucatarie la alta?
    eu una as vrea sa particip la asa dare de cadouri, dar pana ajune la mine din blog in blog imbatranesc 😛
    si in plus am atatea bloguri preferate cui sa trimit prima?si apoi ma gandesc,poate omul nu vrea sa participe la o asa « dare de cadouri » , daca eu ii dau cadoul il oblig etc si etc. astea-s « problemele » mele,de aia eu cred ca ar trebui organizat altfel darea de cadouri.

    sugestiile pe care eu ti le pot face, ti sau nu cont de ele: ca ar trebui facuta o lista, se inscrie in ea cine vrea , se stabileste o data peste 2-3 luni cand cadoul trebuie sa ajunga la destinatar, se stabileste data limita pana la care se fac inscrieri si modul in care se dau cadourile:primul de pe lista la ultimul al doilea la penultimul…sau numarul 1 la 3..sau orice alt mod
    daca te hotarasti sa schimbi modul de « cadorisire » oricum ar fi el anunta-ma si pe mine te rog.
    O zi superba!

  2. Draga mea, tu ai o idee buna, si eu m-am gandit la fel insa nu vreau sa nedreptatesc pe cineva, mai bine se inscriu fetele si in functie de inscrieri trimitem. L-am cumparat , de trimis nu inca, caci trebuia sa iau contact tu tine…lol. Poate dai si tu sfoara in tara si asa ar merge mai repede.

  3. tot din blog in blog se vada si sfoara in tara,merge repede vestea, datele tehnice insa care sunt?
    cand exact data pana la care trebuie sa ajunga cadoul, e vreo sarbatoare peste vreo 3 luni sau inventam noi una? care e data maxima de inscriere? si ce trebuie sa fie cadoul?

  4. Daca ne tinem de sarbatori…lol, intre tine si eu care le tin pe amandoua religiile am avea cred ceva, dar nu trebuie sa reducem la asta eu zic. Hai sa punem jumatatea sau sfarsitul lunii mai pentru inscrieri si cadoul sa mearga cum ziceam in lant, cea care a primit sa trimita. Sa se inscrie blogurile ce vor sa participe si cadoul sa fie la alegerea fiecaruia, eu ma gandisem la lucrusoare tipice locului de rezidenta, bineinteles cu legatura de bucatarie, ex: condimente,arome, biscuiti, bombonele, dulceturi, etc, sau chiar carte cu retete, manusa de scos din cuptor.
    Ce spui?

  5. cred ca sfarsitul lunii mai e bine, sa aiba timp zvonul sa colinde,lumea sa afle si sa se inscrie.

    tipul cadoului cred ca e o idee exceptionala, cu darea lui cred ca ar putea aparea neintelegeri, nu or sa mai stie cine cui trebuie sa dea, trebuie sa fie cineva sa tina evidenta si asta e destul de greu.

    eu ma gandeam sa se stabileasca o data 21 iunie sa zicem, data pana la care cadoul(toate cadourile din toape partile sa fi ajuns la destinatie ). cred ca mai trebuie stabilit si modul in care se dau.

    daca la sf lui mai se incheie inscrierile, pana pe 3-5 iunie se poarte afisa cine cui trimite, sa aiba timp sa schimbe adrese si sa ajunga cadoul pana la data x.

    ca in 3 zile sa stii exact cine cui trimite cred ca trebuie organizare , si ca sa nu existe indoiele cred ca trebuie stabilit dinainte cum se vor alege site-urile.lumea sa stie de cand se inscrie in lista tot.sa dai cadoul dupa preferinta, cred eu ca nu merge ca risti ca un blog sa primeasca mai multe premii si altele deloc si atunci va fi lume trista.

    variantele de ales site-uri ce-mi vin in minte: lista si stabilit 1 da la 2, 2 la 3 etc si ultimul inscris primului. sau 1la3, 2 la 4 etc ultimul numar impar lui 1 , ultimul numar par lui 2, sau pur si simplu tragere la sorti: toate site-urile scrise pe cate un biletel si tragi :primul bilet celui de al doilea ..cum se trage.

    deci stabileste data din iunie cand toate cadourile sa fie la noii propreietari si modul cum se vor da cadourile si sa dam sfoara in tara cat mai repede ca acum nu-i sf lui mai 🙂

    eu ma ofer sa ma ocup cu zvonul si pe tine « te ofer » sa te ocupi cu lista ,cu evidenta cu afisarea perechilor ce-si vor face cadouri.ce zici?

  6. Ok, sunt de accord cu ideea acordarii ultima la prima…etc, sfarsitul lunii mai pentru inscrieri si sfarsitul lui iunie pentru ultimul cadou.Deci poti da sfoara in tara si eu ma ocup cu …activitatea pe care mi-ai « oferit-o » 😉

  7. raspandirea zvonului a inceput, pregateste lista 🙂
    azi dimineata m-am trezit mai putin blonda , si mi-am dat seama ca modurile in care se dau premiile pe care ti le-am propus aveau cateva minusuri. am gasit varianta optima in zig-zag( lista la sfarsit se imparte in doua liste, pe fiecare numerotarea incepe de la 1 si va da 1a lui 1b, 1b lui 2a, 2a lui 2 b ….si ultimul lui 1a) asa fiecare va da si primi cadou si cui si de la cine va fi o surpriza.

  8. Hallo,

    Mi se pare o idee excelenta, si am dat fuga, fuguta sa ma inscriu si eu la minunata actiune.
    Yafa, Furnicuto felicitari pentru ideea minunata.
    Un weekend perfect sa aveti.

  9. Multumesc raspandacului-sef pe nume boscodina. Voi prelua « raspandeala » si o voi da mai departe. Yafa, boscodino, felicitari pentru idee. Fug sa vad unde ma inscriu. Problema este ca ar trebui prelungit termenul de trimitere a cadourilor, fetele fiind de peste mari si tari si iunie este si luna de vacanta si concedii. Va doresc spor in toate.

  10. Multumesc Furnicutei….nu degeaba asa se numeste…tare-i harnicuta ;), multumesc fetelor nu ma asteptam la asa entuziasm, ma bucur tare, revin cu postarea pentru inscrieri. Va imbratisez pe toate

  11. Ghiocela, ai mare dreptate cu iunie luna concediilor,dar cred ca darea cutiutelor cu surprize, asa cum e gandit poate fi dusa la capat bine chiar si intr-o luna de concediu. din momentul in care s-au inscris si pana la sfarsitul lunii mai ,o luna e timp destul pentru cumpararea cadoului. iar in iulie e nevoie de o singura zi ca sa-l trimiti, de aia cred ca si o luna de concediu e compatibila cu o cutiuta surpriza 🙂
    un weekend minunat!

  12. Furnicuta harnicuta…a dat sfoara-n tara si nu ma gandesc prea mult!!!Vreau si eu sa ma inscriu!!!!Sper ca mai am un loc!!!Felicitari pentru Geniala idee!!!!

Laisser un commentaire

