Din blog in blog….lista

 

†Iata-ne si la lista! De azi incep lucrurile serioase ūüėČ , 31 mai† pana pe 10 iunie† -perioada schimbului de adrese.†

Reclamatii si intrebari la….subsemnata! ūüėČ

Ca sa va fie usor dati click pe nume si aveti in link blogul de care aveti nevoie pentru adresa sau sa verificati daca sunteti buna persoana tinand cont ca sunt mai multe fete cu acelasi nume.

 

3 grupe† : A trimite lui B, B trimite lui C

 

A † † † † † † † † † † †† B † † † † † † † † † † †† C

Micul † †† Pica Flori†††† †Ghiocel07

 

Furnicuta† †† Leo Flori † †† Yafa

 

Ghiocel07 † †† Cristina P † †† Micul

 

Yafa † †† Elena Toma † †† Furnicuta

 

Just Me † † Pansy † †† Alexa

 

Nicoleta † †† Bianca † †† Mari

 

Alexa † †† Maria Mihalache † †† Just Me

 

Mari † †† Alison † †† Nicoleta

 

Mihaela † †† Judy † †† Brandusa

 

Lucia † †† Laura † †† Geta

 

Brandusa † †† Giovanna † †† Mihaela

 

Geta † †† Monu † †† Lucia

 

Ama † †† Felis † †† Cris

 

Lia † †† Vanilla † †† Carmen

 

Cris † †† Ada † †† Ama

 

Carmen † †† Anca † †† Lia

 

Carmenush † †† Gaby † †† Marinela

 

Silvia † †† Kata † †† Carmen

 

Marinela † †† Evelina † †† Carmenush

 

Carmen † †† Alina † †† Silvia

 

 

67 réflexions sur “Din blog in blog….lista

  1. Ar trebui sa treci si adresele la fiecare ca sa stim care cui trimitem. Bianca sunt mai multe in blogsfera si nu stiu daca sunt eu sau alta. parerea mea ca sub fiecare nume, daca se da click sa apara adresa. Asa ar fi mai usor pt toata lumea sa iei legatura cu persoana respectiva.

  2. Bianca cum am scris si lui Kata urmeaza sa pun link-urile la fiecare nume, daca esti grabita in « Din blog in blog…continuarea » ai link-urile pe fiecare nume. De altfel stim ca esti tu, caci nu exista alta Bianca inscrisa.
    Apoi nu mai este nevoie ca C sa trimita lui A, ca daca ai urmarit bine lista toate fetele primesc si trimit.
    Sper sa fie ok, o seara placuta!

  3. Buna Flori, incepand cu 10 iunie, de altfel daca sunteti departe tare cum ar fi State sau Canada, puteti sa o faceti chiar mai devreme, important e ca toata lumea sa aiba cadouasul pe 30. Eu m-am gandit la perioada asta 31 mai-10 iunie de schimb de adrese si probabil de shopping de aceea. O zi frumoasa, pupicei

  4. I-am trimis adresa mea lui Judy si am vb cu Giovanna, care trebuie sa-mi trimita adresa. Prin urmare la mine e totul OK. Zilele astea merg la shopping. Oare ce i-ar face ei placere?…. Cineva vreo idee? ūüėÄ

  5. Fetelor ma bucur mult ca totul e ok, daca aveti nevoie de ceva sunt aici.

    Brandusa, sigur ceva de bucatarit, o carte de retete, dar si ceva gen arome, condimente…Pupicei

    Silvia, ai inteles foarte bine, te imbratisez

    Va pupic pe toate

  6. EU AM TRIMIS DEJA PACHETUL …DAR DIN PACATE FIIND IN CANADA…DIN CAUZA DISTANTEI SI A TAXELOR MULT PREA MARI, AM ALES SA-L TRIMIT » PE LAND » SI VA AJUNGE DOAR IN CATEVA SAPTAMANI…SPER DOAR SA-I PLACA LUI PANSY CE I-AM TRIMIS:)
    ASA CA SI PE MARIA MIHALACHE AM SFATUT-O LA FEL SA NU ALEAGA CEVA GREU SAU MARE….:))IEFTIN SI USOR:)

  7. Bine ca m-a contactat Ama sa ma intrebe de adresa… ca uitam de sfoara… Cu ocazia asta am vazut si eu cui trebuie sa dau… si ne-am si intalnit…. Felicitari Yafa pentru initiativa… uite asa ne mai cunoastem, mai vorbim… si aflam de bloguri noi… Am citit ca a primit Carmenush premiu si a pus poza… i-am vazut si premiul si blogul… a fost prima data cand am intrat pe el. Felicitari inca odata Yafa….

  8. Carmenush, ma bucur pentru tine, insa Kata are dreptate, regula era ca toate blogurile vor posta in acelasi timp cadouasul, adica data era 30 iunie,ca toate fetele sa primeasca.

    Fetelor va rog frumos respectati termenul, ca jocul sa iasa frumos! E un suspens si o bucurie pentru toate ca sa fie aceasi zi. Multumesc mult!

  9. Eu fiind in CO i-am trimis CristineiP un mail sa-i cer adresa unde sa-i trimit cadoul la intoarcere. Nu am primit raspuns. Ma poti ajuta tu? Multumesc. Se pare ca al meu a ajuns deja, cum ajung acasa o sa vad. Frumoasa initiativa, felicitari.

  10. Yafa, i-am trimis adresa, a doua zi, in raspuns de mesajul ei. Voi incerca sa o trimit inca o data.
    In ceea ce priveste, cadoul Micului, l-am pus la posta saptamana trecuta, luni.
    Va pup si multumesc pentru informatie…

  11. auleo…citind aici despre cadouri …imi dau seama ca din cauza mea,pansy nu va putea publica la sf de luna ce a primit….ii va ajunge cadoul in 6 saptamani sau 8……plus am vazut ceva pe site-ul evelinei,o poza cu o gramada de chestii primite…mi-e rusine sincer ca am trimis doar 2 chestii..si pe alea 2 imi cereau 85 de dolari sa ajunga in cateva zile, de aceea am ales calea lunga:))ma simt asa e prost, trebuia sa nu particip:(sorry fetelor:

  12. Just Me, draga mea, nu ai de ce sa te simti prost, sunt sigura ca Pansy v-a aprecia ceea ce ai trimis si ca stiind ca esti departe , departe chiar daca nu v-a ajunge pachetelul la timp, va fi de inteles.
    Cat despre cantitate, nu putem face toate la fel, important e ca, cadouasul l-ai ales cu drag si ca te reprezinta. Eu cred ca suntem cu toate destul de mature si putem bine intelege ca nu putem fi cu toate la fel, sau ca surprizele sa se asemene. Pupicei

  13. Yafa,draga mea,eu nu stiu …dar Mihaela nu-mi mai da nici un semn,la inceput da,pe urma i-am trimis un mail cu adresa mea dar nu mi-a mai scris nimic(nu stiu a primit adresa sau nu…..poate-mi fac griji aiurea,scuze))
    Iti doresc o Duminica frumoasa!!!

  14. Kata, nu cred ca trebuie sa-ti faci griji, cred ca ai vazut deja anuntul in care am prelungit termenul pana pe 10 iulie. Probabil Silvia e in vacanta sau e ocupata, sunt sigura ca totul e ok. Am sa ii scriu si eu sa vedem. Te imbratisez!

Laisser un commentaire

