Licitatie – final

Dragele mele, dragii mei, dupa cum ati putut observa am fost absenta ceva vreme, dar cu bune motive va asigur!

Vesti prea mari nu am despre Ioana cu toate ca mi-ar fi placut sa va spun mai multe, dar ceea ce va pot spune este ca actiunea mea a ajuns la final. Am primit cu mare placere vizita lui Carmen si a familiei sale. Sper ca ei sa se fi simtit bine si ca sejurul lor in Elvetia sa fi fost placut.

Doresc sa multumesc acestei familii deosebite si fetelor care m-au sustinut in campania mea, doresc sa multumesc Narniei si Andreei T., Irinei(invatsagatesc), Irinei(dulcecasa), lui Pansy, Elenei Toma, Liei, Furnicutei, lui Jacob, Dianei, in special, persoane care au crezut in mine si care in momentele mele de suparare mi-au fost alaturi.

Iar Anei de pe Jurnalul sau….. doresc sa multumesc pentru ca fara actiunea ei nu as fi facut cunostinta unor oameni cu care am inceput sa tes o prietenie si care mi-au aratat inca odata ca exista persoane deosebite pe acest pamant.

Multumesc Carmen, Andi si Eduard!

Dorim cu totii sanatate cat mai multa si insanatosire grabnica Ioanei sperand ca gestul nostru i-a fost de folos.

photosjune2010.jpg

8 réflexions sur “Licitatie – final

  1. Yafa, ma bucur ca te-ai intors cu vesti asa de placute! Ma bucur daca macar un pic am reusit sa te sustin atunci cand ai fost necajita sau trista. Ma bucur de asemenea ca actiunea pe care ti-ai propus-o a ajuns la final. Ai facut chiar mai mult decat multe alte persoane pentru a ajuta un bolnav aflat in nevoie. Te felicit pentru asta si pentru omenia ta! Imi place colajul de imagini si-ti trimit un sarut.

  2. Și eu mă bucur că ai finalizat campania și chiar dacă nu am spus-o fățiș, eram convinsă că vei duce la bun final totul. ntr-adevăr, cum bine a spus Elena, ai făcut mai mult dect alții pentru a o ajuta pe Ioana. Tu și Carmen care a avut ncredere n tine. O felicit pentru mini-vacanță și mă bucur pentru voi toți. Așa este corect, dreptatea este dreptate!

Laisser un commentaire

