Din blog in blog…ANUNT

Dragele mele,  » din blog in blog….sfoara in tara » ajunge usurel la final, as dori sa va reamintesc ca regula era: surprizele trebuie sa ajunga la destinatoare pana in 30 iunie cand toata lumea va trebui sa posteze pe blog cadouasul!

Am observat ca unele dintre fete nu au notat bine aceasta regula si ca sa nu apara diferente am hotarat sa prelungesc perioada de primirea cadourilor pana pe 10 iulie, data cand toata lumea trebuie sa posteze cadourile primite pe blog!, toata lumea odata.

Va rog din suflet respectati regula ca jocul sa iasa frumos si suspensul sa fie acelasi pentru toata lumea.

38 réflexions sur “Din blog in blog…ANUNT

  1. Eu cred ca ai facut foarte bine! De ce? Pai de exemplu eu am fost cat se poate de grabita, in ideea ca va ajunge la timp surpriza la Furnicuta in Israel. Se pare ca de obicei face cam doua sapamani, dar nu se stie niciodata. Chiar aveam emotii ca nu va ajunge la timp, pentru cat m-au fatait astia din Romania la vamuirea coletului si la amenintarea care mi s-a facut ca se mai vamuieste o data la Tel Aviv. Adica, atunci cand ajunge pe teritoriu israelian. Nu stiu cum il inchid si cat de intact ar putea sa ajunga la destinatar, dar eu sper, optimista cum sunt, sa ajunga cu bine. Te pup, draga mea Yafa si o saptamana frumoasa!

  2. Multumesc de intelegere si sustinere Elena, m-am tot gandit, mai ales vazand ca multe fete sunt si in vacanta, ca altele nu au inteles regula, ca altele sunt tare departe cred ca e cel mai bine asa. Te pupic si eu si iti doresc o saptamana frumoasa si iti dau vesti cat de curand pt pachetelul tau.

  3. Bine ca te-am vizitat si am vazut anuntul …Eu ma pregateam sa postez pe 30 fotografiile :)) Eu am avut noroc si fetele mele sunt in tara amndoua! Tare incantata sunt de cadouasul meu de la Micul abia astept sa vi-l arat! Sper ca si Ghiocela e la fel de incantata de ceea ce a primit de la mine!
    Pupici Yafa! Astept si alte provocari! 🙂

  4. Flori, ma bucur ca esti incantata si ca totul a mers ok la tine, scuze pentru timpul in plus insa tare as dori ca toata lumea sa fie multumita si jocul sa se termine in aceeasi atmosfera cum a si inceput.Pupicei si o zi insorita!

  5. ufff ,in sfarsit o veste buna!
    Eu am de trimis prin UK si sunt asa de stresata ca in ultima perioada am avut o multime de probleme si ma gandeam sa-l trimit prin curierat rapid sa ajunga mai repede si la timp dar daca ai prelungit perioada o sa am timp sa ma desfasor!
    o zi buna!

  6. Si eu ma bucur ca s-a decalat termenul. Fiind in concediu nu ma avut cum intra in posesia adresei Cristinei. Acum sper sa ajunga cadoul meu in Franta in timp util. Multumesc pentru intelegere.

  7. Buna! Eu am trimis pachetul si a si ajuns,iar Evelina pare tare incantata de cadoul meu,iar eu ma bucur tare mult ca am reusit sa fac pe cineva fericit:) Acum astept si eu cu nerabdare cadoul de la Gaby sunt sigura ca o sa ma faca fericita:) O idee buna ca ai marit timpul astfel toate fetele o sa primeasca cadoul in timp:) Pupacei la toata lumea

  8. Ghiocel, se pare ca asa am aranjat pe multe fete, ma bucur ca si tie iti este mai comod asa, important e ca sa ne bucuram cu toate nu sa fie o obligatie.o seara frumoasa , te imbratisez

  9. Marrya, ma bucur ca Evelina l-a primit cu mare placere si sunt sigura ca si tu vei avea o surpriza placuta dupa sufletelul tau frumos. Pupicei, o seara linistita

  10. eu am fost tare ocupata in astea 3 saptamani din urma,si am sa pun maine cadoul pentru alexa la posta.pe 10 nu voi fi acasa,dar sper sa primesc pana plec de la JM si sa pot posta si eu la timp.

  11. Eu am pus pe 21 la posta, iar pe 22 Maria Mihalache a postat pe blog ca in acea seara pleaca in concediu, sper sa aiba cine sa-l primeasca, daca nu o sa se intoarca si o sa-l trimit din nou.

  12. Alexa, sper ca sa nu trebuiasca sa-l trimiti din nou, oare de ce cand ati schimbat adresele n-ati hotarat si asta? Tine-ma la curent, te pupic

  13. Eu am postat pe 6 iunie cadoul pe prima adresa pe care mi-a dat-o, iar pe 7 iunie Micul mi-a dat o alta adresa, cadoul era deja la posta inregistrat si trimis. Sper ca va recupera cadoul ei, m-as bucura sa nu aiba probleme. Eu m-am prins din timp cu trimiterea cadoului pentru ca nu stiam cat timp va face prin posta.
    Sper ca va ajunge bine si la timp…

  14. Am reusit sa trimit cadoul Cristinei,acum sper sa si ajunga. Imi pare rau ca nu am facut fotografie inainte de impachetare. L-am expediat cu curieratul asa ca sper sa nu fie probleme.

  15. of, pai eu nu mai am rabdare sa postez ce am primit!!!!! cum sa stau pana in 10 iulie?:)) eu chiar nu sunt in stare de astfel de chestii:))) de cum l-am primit am vrut sa arat lumii ce am primit! si acum tre sa astept????? imi spuneti si mie cum as putea sa astept atatea zile????? cand eu de abia astept sa public? cine are atata rabdare si atat autocontrol? cum se face asta? eu nu stiu din astea:)))) serios
    nu pot mai repede?
    pleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeease

  16. Giovanna, draga mea, te rog inca un pic de rabdare, cred ca sunt multe fete in situatia ta, dar cred ca important e sa nu facem diferente si toata lumea sa fie la fel de fericita . Te pupic

  17. Yafa, draga mea, Furnicuta a primit cu bine pachetul in Israel si mi-a transmis ca i-a placut surpriza, ca de-abia asteapta sa guste ceva facut de mine si trimis intr-un recipient. Eu iti multumesc pentru surpriza facuta de a ma suna ca sa-mi dai datele si imediat cum voi fi in posesia pachetelului te voi anunta ca sa fii linistita ca totul a decurs normal. Un weekend placut!

  18. stateai linistita ca au ajuns cadourile? deci…stateai prea linistita asa ca ai nevoie de putin adrenalina:)

    sorry ca de la mine.mi-a picat si mie fisa ca 10 iulie e fix de shabat. cu parere de rau eu nu postez nimic de shabat ,sa ma tai si tot asa ramane .
    sa postez duminica ..nu-i frumos, ca de, nu-i frumos asa ca am sa fiu instigator de la un cap la altul 🙂 am sa stric momentul surpiza,sorry dar o sa postez vineri:)

    daca tot mi-a picat fisa am zis sa te anunt ca sa nu ma alergi apoi prin blogosfera cu matura ca sunt spargatorul de surprize 🙂
    o zi superba ! 🙂

  19. Bosco, nu mi-am dat seama, ok, postam vineri seara( inainte de 7 la tine, inainte de 9 la mine) atunci, dar nu chiar de la pranz pleaseeeeeeeeeeeeee! Bine ca ai vazut! Merci, oi gasi eu un motiv sa te fac un tur cu matura prin blogosfera, dar nu asta ;).

  20. pot primi bilet de voie pe undeva pe la pranz spre amiaza? pe la 7 e destul de tarziu « ultimele clocote » inainte de shabat iar eu sunt responsabil cu indicatiile ,nimeni nu stie nimic 🙂

  21. Buna..am venit sa te salut!
    Un secret pentru Boscodina : se poate programa un post pe Blogger ..are optiunea dedesubt unde scrie articolul…asa il scrie cand vrea si articolul se publica singur in automat pe 10 iulie ;-))
    ciaoooo!!!

  22. Buna ziua si de la mine. Am primit cadoul si am si trimis. Tarziu tare, dar m-am bucurat de prelungirea termenului si am reusit chiar ce imi propusesem. Acum astept recemziile. Desi am vorbit astazi cu Silvia iniante sa ajunga sotul cu surprizele, dupa nu am indraznit … dar mor de curiozitate daca o incanta ce a primit (nu indraznesc sa spun placut, poate ar fi prea mult).

  23. Am reusit si eu si sa trimit, si sa primesc, dar nu fara peripetii.Mi-am chiar facut procese de constiinta, ca m-am bagat, fara sa ma gandesc inainte.Dar totul e bine, cand se termina cu bine.
    Cristina sunt deosebit de incantata de tot ce mi-ai trimis, si-ti multumesc mult.
    Va salut pe toate si va doresc weekend placut.

Laisser un commentaire

