Din blog in blog…final

Bine ati venit!

Ma bucur sa deschid prima pagina a noului meu blogulet cu surpriza…de la « Din blog in blog…sfoara in tara »

Iata cadouasul meu, multumesc din suflet Flori, mi-a facut mare placere !


11.07.2010

Mi-am dorit sa fiu la timp cu imaginea, aventurile  sunt pentru azi 😉

Eu, daca nu ma stiti, sunt aceea vesnica intarziata, cu capul in aer , incerc iremediabil sa ma vindec. Incerc de ani de zile sa ma pun pe aceeasi linie elvetiana, ca deh sunt ani si ani de cand ar trebui ca complexul perfectionismului sa ma fi acaparat. Ora exacta, ziua notata in calendar, cumparaturile in ziua precisa, sunt elemente pe care le mai caut inca…..

E adevarat ca nu in toate, dar in marea majoritate a cazurilor  nu am devenit inca standard, astfel ca intr-un final omul casei anunta non stop: « termenul de garantie s-a terminat, acum m-ar costa o schimbare, serviciul de dupa vanzare « 

Ideea cu pachetelul surpriza incoltise de mult in mintea mea, insa nu stiam cum sa-i dau forma, cum sa il pun in aplicare, caci pe langa ca sunt cea aiurita din sistem, am si o tendinta majora sa stau si sa observ fara sa ma bag in fata , sa ies in evidenta!

Am scris un anunt pe blog pe langa care voi dragelor ati trecut usurel fara nici un semn, deci fara ajutorul omului de nadejde al campaniei acest joculet nu ar fi vazut ziua si aici vorbesc de …..tadammmmm…..Furnicuta cea harnica , careia i-a placut ideea si s-a implicat ca sa o punem pe picioare. Multumesc fain, Madame!

Zis, facut , jocul inceput, pentru lista am incercat sa amestec si sa fac o urna virtuala, ca sa fie chiar surpriza, si am plecat la cumparaturi.

Pentru mine era clar ca, acest pachetel trebuia sa reprezinte culinar Elvetia, dar aici daca vorbim de bucatarie si asta cu toate ca ma gasesc in partea franceza, elvetienii nu sunt foarte complicati. Mananca multa branza si multa ciocolata, toate mancarurile nationale au la baza aceste ingrediente. Era deci clar ca voi alege o bucata de gruyere, asa ca am obligat gasca sa se plimbe printre pajistile inflorite ca sa pot ajunge la un « Chalet d’alpage » -loc unde datorita transhumantei, se face branzica din mai in septembrie.

Restul , am batut asfaltul Lausannului si cateva magazine, sperand sa gasesc ceea ce-mi propusesem. A venit si clanul casei , cel al inteleptilor 😉 in ajutor  cu ceva idei, bune de retinut.

Intr-un final era gata, acum cum sa-l trimit, pe caldura asta, branza devenea fondue la pachet , de cioco nu mai spun. Intr-un final rezolvat si trecut pe lista de lucruri facute, nu de alta, dar cum va spuneam aiurita cum sunt as fi fost in stare sa o iau de la capat 😉

Surpriza mea a venit de la LeoFlori, m-am bucurat ca ursitoarea mea de urna mi-a prezis-o.

A ajuns intr-o dimineata cand eu am auzit ca prin vis soneria si pana sa ajung la usa postasul plecase, mi-a lasat instiintarea sa ma duc sa-l iau de a doua zi , bineinteles ca imi era ciuda, bineinteles ca muream de nerabdare. Dar ca nerabdarea mea sa creasca, s-a facut ca de a doua zi a trebuit sa raman la casuta cealalta si n-am mai coborat la Lausanne, noroc ca pachetelul era la posta pana pe 6.07, caci nu stiu cum as fi facut. In fiecare zi spuneam , » pachetul de la posta! trebuie sa iau pachetul », intre 23.06 si 6.07 am mai coborat odata, am fost la magazin, am trecut pe langa posta si mi-am continuat drumul linistita de ca si cum nimic nu ma tragea de nas, ajungand acasa: pachetullllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll!!!!

Si asa am ajuns sa-l ridic  pe 6 dimineata, si fara instintare caci o uitasem acasa! Bineinteles ca l-am desfacut in masina si cand am vazut condimentele m-am gandit la toate aromele din bucatarie, mi-au venit pe la nas mirosul de mici, ciorba cu leaustean, …… »Mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!, mamaaaaa, mamaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! »

« DA! »

« Moi, je suis magique! »

« Da, fiul meu esti magic! »

si asa m-am trezit din vis in urletele lui Yanis care ma anunta ca e magic! , dar pachetul era in mainile mele!

Da o cheie fata si treci la oale ca le simti acusi aromele!

Pupicei…..

20 réflexions sur “Din blog in blog…final

  1. Bine te-am gasit in casa noua, Yafa! Frumos cadouasul primit de tine. Asaaaa. Felicitari pentru aceasta idee, la care si Furnicuta si-a adus aportul in promovare, o campanie deosebita. Singurul meu regret este ca prima data cand am vazut anuntul n-am prea inteles bine (eram eu cam preocupata cu probleme de sanatate!), dar mi-am dat seama imediat ce Boscodina cea saritoare si harnicuta a sarit in ajutorul tau si a dat o strigare sa se auda prin toate colturile. Surpriza a fost si cand am aflat ca voi primi ceva de la tine si voi trimite Furnicutei. Eu m-am simtit de-a dreptul emotionata de aceasta intamplare. Sper sa nu ramana unicat si sa o repetam anul viitor! Mai multe vei afla din postarea mea cu cadoul de la tine. Te sarut si te imbratisez cu mult drag, chiar daca numai virtual in acest moment.

  2. Bine te-am gasit la noul « domiciliu ». Frumos si util cadou. Felicitari pentru initiativa tie si Furnicutei pentru implicarea directa. A fost o actiune emotionanta si palpitanta in acelasi timp. Am reusit sa facem noi cunostinte, sa ne « intalnim », sa ne facem surprize placute si de ce nu sa pastram legatura. Inca o data felicitari si ….va urma.

  3. Nu stiu unde trebuie sa scriu asta, dar vreau sa zic ca tare mult mi-a placut sa particip la acest joculet, tareee frumos, am si vizitat blogurile, toate fetele au primit lucruri frumoase si utile…de fapt nu chiar toate, am vazut cateva bloguri unde nu sa postat nimic, imi pare rau sa vad ca unele fete nu au primit nimic… si eu era pe cale sa nu am parte de surpriza, da sa rezolvat, surpriza ma asteapta acasa, o sa ma bucur de ea pe 14 august cand o sa ajung in tara:) Pana atunci eu sper sa ajunga, cred ca luni trebuie, desii cred ca trebuia de vineri, dar fiind sfarsit de saptamana…
    Fetelor eu va doresc la toate sa va bucurati de cadou si sa folositi fiecare lucrusor cu mare drag! Va imbratisez si pupacesc pe toate, imi pare bine caci cu aceasta ocazie am reusit sa ne facem mai fericite una pe cealalta… Ne mai auzim! Pooop

  4. buna yafa! frumos cadoul..imi pare rau ca am stricat jocul….inca pansy nu are cadoul,dar am cautat ceva poze foarte asemantoare cu ce i-am trimis…adica o tava si o sticla de sirop de maple…iar la mine cadoul va ajunge dupa 15 iulie….si nu stiu inca ce contine….sorry,oricum a fost o chestie super faina…toate au primit lucruri faine,ma simt un pic prost ca nu am trimis mai multe:)) next time!

  5. Bun gasit in casa noua … felicitari pentru campanie, pentru idee, pentru tot. Iti multumesc si tie pentru ocazia de a participa, sper sa mai avem astfel de momente … poate de Craciun :d.
    Foarte frumos cadoul, sa le folosesti cu drag si spor … un pupic de aici din coltul de est al tarii .. cu drag Alina

  6. eei, ce draguta povestirea….imi pare rau ca nu m-am putut ocupa cum as fi vrut de pachetel, ca as fi indesat mult mai multe in el…. asa ca vreau inca o tura de sfoara-n-tara ca sa ma revansez! poate la Craciun repetam jocul, cu aceeasi destinatari si la anul ne schimbam « locurile ». ar fi frumos sa ne facem o traditie si de 2 ori pe an sa ne »jucam » putin.
    te pupacesc draga mea!

Laisser un commentaire

