Inainte de vacanta…

« Mamaaaaaaaaaa nu pot sa inchid valiza!

Dar ce ai pus in ea?

Pai…..!!!………, ce mi-ai spus

Doar ce ti-am spus?……

Chou unde este short-ul meu?….

Acolo unde l-ai lasat!,

Dar nu e!

Daca nu e inseamna ca nu l-ai lasat acolo……

Mamannnnnnnnnnnnnnn, Fabio nu ma lasa  sa ma joc la Autopotion(( a se citi…autoposion), in traducere libera Auto Emotion-reclama de la Seat)!….

…..Bine si eu cand termin valiza mea?!…..O viata inainte de vacanta! »

Inghetata de vanilie & gavottes

Ingrediente:

3 galbenusuri
170g de zahar
200ml de lapte
200ml de smantana lichida
2 pastai de vanilie sau o lingurita de pudra de vanilie
2 pachetele de gavottes( clatite dantela-uscate)
1 lingurita de petale de trandafir uscate si maruntite
1 praf intaritor de frisca
1 zahar vanilat

Prepararea:

Batem galbenusurile cu zaharul pana se spumeaza si se albesc. Varsam peste crema de galbenusuri lapte rece, vanilia( continutul pastailor sau lingurita de pudra) si transferam intr-o olita pe care o punem la foc mic si amestecam continuu.

Adaugam petalele de trandafir si lasam pe foc pana se formeaza o crema grosuta. Lasam sa se racoreasca.
Smantana lichida, praful intaritor si zaharul vanilat se bate in frisca.

Se amesteca crema fiarta cu frisca si se pune la masina de inghetata care a fost tinuta o noapte la congelator, timp de 40 de minute. Dupa primele 20 de minute adaugam in crema gavottele sfaramate. ( Daca nu aveti masina de inghrtata, depuneti inghetata intr-un vas pentru congelator si dupa prima congelare mixati)
Servim, pofta buna!

4 réflexions sur “Inainte de vacanta…

  1. Minunata inghetata asta, pentru ca mi-aduce aminte de momentele in care o faceam si eu (fara intaritor de frisca). Acum o prefer pe cea din pulpa de fructe cu adaos de putin zahar sau miere si lapte de cocos. Mi se pare mai rezonabila pentru surplusul meu de greutate. Dar asta nu inseamna ca nu-i duc dorul acesteia cu crema de ou fiarta.
    Sa inteleg ca te pregatesti pentru Romania? Sau mai intai te plimbi pe meleaguri mai exotice… Eu astept un semn!

Laisser un commentaire

