Intalnire de oameni dragi

Viata face ca drumurile pe care calc sa-mi umple sufletul, cateodata de o fericire asa mare, mare!

Anul asta vacanta de vara a fost umpluta de intamplari neprevazute si nu chiar foarte frumoase, dar toamna mi-a cuprins inima si mi-a dat numai bucurii.

Venind de la Calugareni, de a Mosia Lilianei mele dragi si pe care o imbratisez….recunosc ca am intarziat…..

Am intarziat! stiu …mereu intarziata!

Am ajuns dintr-un loc al Bucurestiului cu un capat de valiza si sufletul plin de emotie ascunsa in buzunarele hainutei mele rosii, cu ochii stralucind si cautand pe fereastra taxiului doamnele distinse ce ma asteptau. Am ajuns si le-am vazut, mi-au zambit si am simtit ca m-au luat sub aripa lor si m-am simtit ca acasa la mama. Nimic, nimic din ce se intampla atunci nu era mai important decat ceea ce simteam.

O implozie de atentie, discretie, fericire, de tandrete intre oameni, o compilatie de cucoane, una mai draguta ca cealalta.

Multumesc Pansy, multumesc Elena !

Voi mai lipsi ceva vreme de pe blog fiind prinsa prin alte sfere ale ocupatiilor mele, dar voi reveni sa depun cateva poze cat de curand. Va imbratisez!

8 réflexions sur “Intalnire de oameni dragi

  1. Draga mea, a fost o mare bucurie intalnirea cu tine! Un ceai mai bun ca acesta, « discutat » cu asa doamne dragute si foarte dragi mie, n-am mai baut. Eu tot sper sa ne mai vedem inainte de plecarea ta, in functie de evenimentele in care esti implicata. Un sarut pentru o mamica minunata, calda si frumoasa.

  2. tu ma omori cu zile !!!!!!!!!!! lasa ca mi-a facut o mare placere vederea cu tine si elena ,ca sa nu mai spun de ce cuvinte frumoase spui pe aici..da’eu nu stiu pe ce lume is ! ca asa se zice la mine in transilvania.am imbatranit si nu-mi place sa astept,fara rost.asa ca da un semn !!!!!!!!!!!

  3. aha,esti la intilniri frumoase si eu nu te-am recunoscut ,in nici un chip nu stiam de unde sa iau ochii de caprioara!deci esti in romania…sper ca in asta viata si noi sa ne intilnim vreodata!

Laisser un commentaire

