Intalnire de oameni dragi II

He,He,He…..norocul calatorului caruia ii sta bine cu drumul. Iata asa sunt eu prin Romania asta !

Cum nu numai Bucurestiul imi poate bucura clipele in tara asta in care mi s-a parut totul din ce in ce mai gri, am luat-o spre drumul Iesilor copilariei mele, locuri sfintite de D. si de om, caci orasul meu de suflet a fost si va ramane Iasul.

Cu colinele lui acum impovarate de case cu arhitecturi tare diverse, cu oamenii aceia blajini care parca au mai fost inlocuiti, dar lasa, cu drumuri largi si frumoase cu sute de ani de cultura.

Pe aceste meleaguri , am intalnit o alta cucoana delicioasa si frumoasa, plina in spirit si in suflet, un alt OM deosebit drag mie, pe draguta de Alison.

Intalnirea noastra m-a bucurat si am vazut o piticanie un pic racita cu ochi minunati  de dupa o caciula calduroasa, dragul de Simon, o scumpete de baiat.

Multumesc pentru alte amintiri minunate, Simona.

13 réflexions sur “Intalnire de oameni dragi II

  1. draga mea ,iti multumesc,inca sunt sub vraja intilnirii,cred ca putea sa se faca dimineata si noi nu ne-am fi dat seama,stateam in mijlocul timpului,neclintite in sporovaiala noastra ,iar el nu ne atingea,la propriu,nicicum!
    esti minunata , iti urez sa ramii asa!si sper sa ne mai vedem cit de curind!

  2. Hop si eu! Cred ca nu as mai fi terminat de vorbit cu voi si de schimbat idei de salate cu Alison! Yafa, mi-e dor de tine deja si astept vesti legate de proiectul tau. Cu Pansy am mai vorbit la telefon, dar parca n-as mai termina de sporovait daca ne-am reuni, mai ales daca ni s-ar alatura si alte blogerite.

Laisser un commentaire

