i love Martha Stewart!

De mult imi doream sa incerc retetele sale, apoi cand am inceput nu am avut cum posta….

Trebuia insa sa impart cu voi un tezaur fondant care se topeste in gura, aromati dupa vointa si in acelasi timp atat de reconfortanti. Reteta de azi este doar un inceput, caci acesti biscuiti odata ce i-ati gustat va veti dori sa incercati si altii si altii.

Dar ce mai atata vorbarie!!!

Biscuiti fondanti cu rom

Ingrediente

250g de faina

40g de maizena

180g de unt

1 praf de sare mare

20g +40g de zahar in pudra

1 lingurita rasa de scortisoara

1 lingurita rasa de nucusoara proaspat macinata

1 lingurita rasa de cuisoare in pudra

3dl de rom( eu am folosit 2 sticlute mici de esenta de rom dr.oetker)

vanilie

Prepararea

Se amesteca faina, maizena, sarea, pudra de cuisoare, de nucusoara si scortisoara.

Untul se bate cu 20g de zahar pudra cu romul si vanilia.  Incorporam amestecul de faina cu crema de unt si formam un baton rotund pe care il infasuram in film alimentar si il dam la congelator pentru o ora.

Incalzim cuptorul la 180 de grade C. Taiam in felii de 1-11/2cm si le asezam pe o tava cu hartie de copt distantati de 2 cm.

Coacem cam 15 min. sau pana cand sunt un pic rumeniti. Se aseaza pe un grilaj si se pudreaza cu restul de zahar calduti.

Pofta buna!

4 réflexions sur “i love Martha Stewart!

  1. si mie imi era dor de tine ,draga mea,m-ai intimpinat cu o asa casa frumoaa ,cu flori,cu arome,ca tine!:)
    si mie imi plac retetele marthei,in toate transpare o anume feminitate,daca exista asa ceva in lumea retetelor…biscuiti difani pentru toamna,asta ai facut tu aici!te imbratisez!

Laisser un commentaire

