Arome in frig

Aromata si plina de savoare imi alinta iarna asta cu totul si cu totul alba. Alb este sufletul meu, pe dinafara, pe dinauntru.

Am aflat ca prietenia se conjuga in timp mai mult sau mai putin scurt, am simtit cele -22 de grade departe de ai mei cu dor, alaturi de ai mei in caldura, am iubit la fel sau poate altfel, am incercat sa ma intorc cu aceleasi sentimente catre locuri pe care mi le-am dorit de mult, dar nu am mai gasit aceeasi dorinta  acelasi chef si aceeasi bucurie de descoperire.

Am imbatranit intrebandu-ma de ce ma simt mereu copil?!

Tajina de miel cu cartofi, ardei si masline

Ingrediente:

700g de carne de miel

1 ceapa mare

2 morcovi

2 catei de usturoi

1-2 ardei rosii

100g de masline negre

4linguri de ulei

1l de supa de legume

1lingura de cumin

1lingura de curcuma(tumeric)

1lingurita de scortisoara

sare, piper

Prepararea:

Intr-o tigaie( sau o tajina) cu capac punem uleiul la incins si rumenim carnea. Scoatem bucatile de carne si punem in tigaie ceapa, morcovul, ardeiul si usturoiul taiat nu prea mare.

 Dupa 3 minute, asezam peste legume carnea, maslinele si condimentele. Amestecam, asezonam si varsam deasupra supa de legume.

Lasam sa dea un clocot pe plita si apoi asezam tigaia in cuptorul preincalzit la 200°C cam 1 ora si jumatate. Dupa acest timp adaugam in tigaie cartofii taiati, amestecam si mai dam la cuptor cam 30-45 de minute.

Scoatem din cuptor verificam asezonarea si servim fierbinte cu patrujel deasupra.
Pofta buna!

Laisser un commentaire

