Si altfel….

Elvetia, tara asta plina de culoare, de liniste, de civilizatie! Elvetia pe care turistii o vad ca o comoara e tara sufletului meu, numai ca eu nu o vad ca turistii, nu o vad nici ca cei ce viseaza la ciocolata, ceasuri sau banci, nu o vad decat in normalitatea gandurilor mele, in obiceiurile de o viata, in ceea ce am crescut si am invatat.

Elvetia am strabatut-o din  cap in cap, nici nu e greu ar spune unii, nu e mare lucru ar spune altii, stiu ca nu se intinde pe suprafete colosale, insa este mica mea bijuterie, aici imi gasesc cu usurinta somnul, aici stiu ca este locul meu.

Elvetia prin ochii mei!

Chiftele de vitel cu mozzarella de post

Ingrediente

500g de carne de vitel

3 felii de paine

1/2 de ceapa

3-4 catei de usturoi

1 ardei iute rosu

100g de mozzarella de post

sare, piper

cimbru macinat

2 oua

3-4 linguri de faina

Prepararea

Tocam carnea foarte fin, taiam ceapa, usturoiul si ardeiul iute marunt.

Inmuiem painea in supa calduta de vita sau in apa.

Amestecam carnea cu painea si legumele.

Formam chiftelele asezand in mijlocul lor cate o bucatica sau doua de mozzarella taiata in cuburi.

Trecem chiftele prin faina si apoi prin cele doua oua batute. Frigem in baie de ulei.

Servim ca aperitiv , langa salata sau ca fel principal cu piure sau orez alaturi.

Pofta buna!

4 réflexions sur “Si altfel….

  1. Urmaresc cu placere toate postarile tale (chiar daca nu am lasat pana acum nici un comentariu aici pe blog). Important este ca te simt aproape.

    Am lasat o ”leapsa” pentru tine pe blogul meu. Daca iti face placere, daca ai timp…

    Te imbratisez si iti doresc un sfarsit de saptamana cat mai frumos alaturi de ai tai dragi!

  2. Antonia, draga mea, multumesc mult atat pentru apreciere cat si pentru  » leapsa ». O voi prelua cu placere si voi raspunde/voi publica pe blog, nu promit imediat, dar voi incerca.
    Te imbratisez cu drag si iti doresc si eu un bun inceput de saptamana.

  3. Buna Emilia, mozzarella de post este ca si cascavalul de post, eu gasesc in magazinele care vand produse parve, nu stiu unde te gasesti tu ca sa te pot ajuta, dar cred ca acolo unde gasesti si cascaval de post.

Laisser un commentaire

