Seamana a fi un dulce….

cafe liegeois

sursa foto

Lume, lume, Cuisine & plaisir va invita la concursul « Seamana a fi un dulce, dar e un sarat! »

Concursul se desfasoara intre datele 10 Martie -10 Aprilie 2013.

Premiul I : Un mixer plonjor si accesoriile sale + un cadou supriza

Premiul II : O tava de silicon + un cadou surpriza

Premiul III : O carte de bucate + un cadou surpriza

Inscrierile se fac pana pe data de 1 Aprilie 2013

Regulament concurs

1.Se poate inscrie la concurs orice persoana care prezinta o reteta din tema aleasa.

2. Reteta trebuie sa fie prezenta pe blogul personal cu link catre concurs.

3. Concurentii trebuie sa trimita la Cuisine et Plaisir fotografia produsului prezentat ( format jpeg cu dimensiunea 600 x 800)

4.Concurentii ce nu poseda un blog culinar pot participa la concurs trimitand reteta si fotografia pe adresa cuisineetplaisir@yahoo.fr

5. Pentru validarea inscrierii concurentii trebuie sa dea un like pe pagina facebook Cuisine&Plaisir.

24 réflexions sur “Seamana a fi un dulce….

  1. Azi am vazut mesajul tau din 5 martie 😀 nu am prea mai intrat pe net pt ca ne-am mutat si nu am avut internet…credeam ca e cam tarziu… mai am cateva zile, sper sa-mi vina o idee frumoasa ca sa pot participa 🙂 Multumesc frumos ca te-ai gandit la mine :* :*

  2. Buna ziua,
    Am descoperit blogul dvs recent si ma incanta!
    Referitor la concurs, ma bucura ca ati prelungit termenul de inscriere. V-am trimis o reteta pentru concurs pe data de 10 aprile. Ati primit-o sau trebuie sa o mai trimit odata?

Laisser un commentaire

