Dupa efort….

IMG-20150809-WA0051cBine v-am regasit, vacanta noastra a fost plina de activitati si plina de caldura. Ne-am aciuat prin locuri pline de verdeata si am regasit frumusetea Romaniei, cea pe care imi doream sa o arat baietilor. Alungati de temperaturi caniculare am strabatut muntii si ne-am oprit in locuri de poveste unde aerul era mai respirabil, ne-am bucurat de schimbarile in bine si am profitat de fiecare locusor in parte.

Iar dupa efort … »le réconfort »! s-a decis Nachos si bere!

Nachos

P1020469c11

Ingrediente

2 pungi de nachos -natur sau cu aroma preferata

300g de piept de pui

5 linguri de sos tomat

sare, piper,

1 lingurita de paprica afumata

1/2 lingurita de cimbru

1/2 lingurita de cumin

1/2 lingurita de curry

2 linguri de ulei de masline

1 ceapa taiata marunt

1 ardei copt

1 avocado

ardei iute sau jalapenos

150g de ementhal ras/ cheddar

P1020478c11

CUISINE-014

Prepararea

Intr-o tava asezam o hartie de copt. Incalzim cuptorul la 200 de grade Celsius.

Varsam pungile de nachos in tava.

Tocam ardeiul copt si il asezam intr-o tigaie in care am pus cele doua linguri de ulei de masline si ceapa.

Tragem rapid la foc repede, adaugam pieptul de pui taiat marunt marunt.

Amestecam pana cand carnea se albeste.

Varsam deasupra sosul de rosii si condimentele.

Asezonam cu sare si piper dupa gust.

Lasam pe foc cam 5 minute, sosul trebuie sa fie aproape uscat, altfel umezim nachos si nu vor mai fi crocante.

Varsam sosul peste nachos.

Taiam in cuburi avocado si le asezam deasupra sosului.

Adaugam rondele de ardei iute verde sau jalapenos- eu nu am pus.

Terminam prin a acoperi totul de branza cheddar sau ementhal.

Dam la cuptor pentru 15-20 de minute sau pana cand branza este topita.

Pofta buna!

P1020471c1

Laisser un commentaire

