A fost vacanta….

….a fost cald, au fost sarbatori! A fost cate ceva nou, au fost descoperiri de drag, cateva randuri din trairile unui om traduse intr-un unicat in lume, a fost  un spirit de umanitate, un simbol de viata, un gand de intelegere!

A fost « A day without laughter is a day wasted. » !

Pe langa toate, au fost cateva placeri de sezon…. gusturi aromate, de mancat intre vorbe, asa cum v-am mai invatat.

Flori de dovlecel umplute cu mozzarella

P1030061C1

Ingrediente

16 flori de dovlecel

300g de mozzarella

16 bucatele de ansoa

sare* (dupa gust, eu nu mai pun daca folosesc ansoa)

piper

faina de grau

2-3 albusuri de ou

ulei pentru fript

Prepararea

Curatam fiecare floare de dovlecel de pistil si o clatim sub jetul de apa. Atentie sunt foarte fragile.

Mozzarella o taiam in 16 batonase late cam de un deget.

Asezam fiecare bucata in mijlocul florii impreuna cu o bucatica de ansoa.

Trecem fiecare floare prin faina, le scuturam sa nu fie foarte incarcate si le trecem prin albusul batut ca pentru omleta.

Frigem fiecare floare intr-o tigaie cu  ulei incins,  le intoarcem pe o parte si alta cu grija sa nu se arda. Se servesc caldute , se asezoneaza cu sare* si piper dupa gust.

Pofta buna!

 

4 réflexions sur “A fost vacanta….

  1. Daaaaa, o bunaciune de mincare!!!!!! Eu le fac umplute cu carne, ca si sarmalele! Sau pur si simplu, fara a fi umplute, le fac pane. Cu o salata greceasca sunt perfecte!

    • Ce bune si cele cu carne! Am auzit in schimb ca ar fi de preferat ca cele cu tot cu dovlecel, adica fetitele sa se faca umplute si cele barbatesti prajite. Oricum ar fi sunt delicioase. Chiar mi-era dor de tine, te iau la o plimbare la Chaplin’s World inainte ca sa ni se faca foame! Te tuc

      • Nu putusi spune mai repede?! Ca-mi schimbam programul! Da nu-i bai, ca esti tu acolo, ochiu’ din umbra si-mi povestesti ce si cum e prin lumea lui Chaplin!… In alta ordine de idei, abia astept florile de dovleac sa apara ca-mi ploua-n gura deja. Stii ca si cele de la curcubata is fenomenale?

Laisser un commentaire

